keessie Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 (bewerkt) wow, echt een mooi model! Ik vind de romp zelf wel een beetje laag als je het vergelijkt met de vleugel breedte. bedankt voor de tip ik heb het aangepast Hij ziet er zeker gaaf uit, maar die wielen hebben meer dikkere banden. Kijk zoiets. ja ik vond het wiel een beetje mislukt dus heb ik een nieuwe gemaakt met een grotere band en ik ben bezig geweest met een ophanging waarvan de vering/spiraal nog het moeilijkste was ben daar alleen al een uur mee bezig geweest uiteindelijk vind ik dat het resultaat er mag zijn grz Bewerkt: 28 oktober 2009 door keessie Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Het ziet er wat aardiger mooier uit. Reageren
Puma Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Ik vind dat je tot nu toe super werk laat zien. Probeer het soms iets lowpolyer te doen; ik weet niet hoe highpoly die vering van de wielen is, maar hier zou je bijvoorbeeld een zeshoek van kunnen maken in plaats van rond (de vorm van de buis waaruit de veer bestaat bedoel ik dan). Wat je tot nu toe qua modeling hebt laten zien, ziet er goed uit. Ik heb alleen nog niets gezien wat getextured is. Verder moet je nu nog leren om lowpolyer te gaan modelen: dat wiel ziet er aardig hihgpoly uit namelijk. Succes d'rmee, je hebt goede potentie . Reageren
keessie Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Ik vind dat je tot nu toe super werk laat zien. Probeer het soms iets lowpolyer te doen; ik weet niet hoe highpoly die vering van de wielen is, maar hier zou je bijvoorbeeld een zeshoek van kunnen maken in plaats van rond (de vorm van de buis waaruit de veer bestaat bedoel ik dan). Wat je tot nu toe qua modeling hebt laten zien, ziet er goed uit. Ik heb alleen nog niets gezien wat getextured is. Verder moet je nu nog leren om lowpolyer te gaan modelen: dat wiel ziet er aardig hihgpoly uit namelijk. Succes d'rmee, je hebt goede potentie . bedankt ja dat is wel waar ik bebruik de follow me tool veel voor ronde dingen dus dan word het wel hight poly ja er word gewerkt aan de textures dus die komen ok binnenkort Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 word het net zo groot als dat passagiersvliegtuig wat je op het vliegveld van las venturas kan vinden? Reageren
handsom Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Nice model , Ik heb nooit geweten dat je zulke dingen met sketchup kan maken Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 echt goed man,ik zou bij god niet weten hoe ik het zou moeten doen Reageren
keessie Geplaatst: 5 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2009 bedankt voor alle reacties ik heb geen updates meer gepost omdat ik wacht op iemand die de textures doet maar ik krijg geen reactie meer dus ik ga zelf maar wat prutsen texture updates coming soon Reageren
game~skater Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Heel veel succes. Je weet al wak van je model vind. nog steeds geweldig trouwens. Reageren
keessie Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2009 (bewerkt) Heel veel succes. Je weet al wak van je model vind. nog steeds geweldig trouwens. bedankt weer een update de romp is getextured(nog geen details) en ik heb een andere voorkant gemaakt aangezien ik eerst probeerde een foto als texture te gebruiken maar het lukte me niet om die passend te krijgen dus ben ik zelf maar wat kleuren wezen mengen ik ga de voorkant nog iets aanpassen aangezien er een rare knip in zit heeft iemand een leuk id voor een logo op de staart? grz Bewerkt: 6 november 2009 door keessie Reageren
TheGreenKillers Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Tha disco jet! Leuken kleuren aleen nog een disco bal en hij is al goed genoeg voor een disco Reageren
keessie Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Tha disco jet! Leuken kleuren aleen nog een disco bal en hij is al goed genoeg voor een disco ja ik vond hem zwaar mislukt xD beter vind je niet? Reageren
TheGreenKillers Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Veel beter aleen nnog vleugels Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 De vorige punt vond ik mooier, die bolle. Reageren
.Senne Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Het model zelf vind ik er erg goed uitzien. De neus ziet er alleen wat raar uit nu, probeer anders eens die plugin van Puma te gebruiken. Voor de textures raad ik je aan wat meer standaard kleuren en lijnen te gebruiken, en het er niet ingewikkeld, maar simpel en toch stijlvol uit te laten zien. Voor de rest echt een erg geslaagd model, zeker voor één van je eerste models. Keep it up! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.