Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

wow, echt een mooi model!

Ik vind de romp zelf wel een beetje laag als je het vergelijkt met de vleugel breedte.

bedankt voor de tip ik heb het aangepast

Hij ziet er zeker gaaf uit, maar die wielen hebben meer dikkere banden. Kijk zoiets. 0_0

ja ik vond het wiel een beetje mislukt dus heb ik een nieuwe gemaakt met een grotere band

en ik ben bezig geweest met een ophanging

waarvan de vering/spiraal nog het moeilijkste was

ben daar alleen al een uur mee bezig geweest

uiteindelijk vind ik dat het resultaat er mag zijn

Foto-EV6QCRHJ-D.jpg

grz

Bewerkt: door keessie
  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• keessie

14

• _Night-Men_

3

• Basssss

3

• Exoit

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik vind dat je tot nu toe super werk laat zien. Probeer het soms iets lowpolyer te doen; ik weet niet hoe highpoly die vering van de wielen is, maar hier zou je bijvoorbeeld een zeshoek van kunnen maken in plaats van rond (de vorm van de buis waaruit de veer bestaat bedoel ik dan).

Wat je tot nu toe qua modeling hebt laten zien, ziet er goed uit. Ik heb alleen nog niets gezien wat getextured is. Verder moet je nu nog leren om lowpolyer te gaan modelen: dat wiel ziet er aardig hihgpoly uit namelijk.

Succes d'rmee, je hebt goede potentie :tu: .

Geplaatst:

Ik vind dat je tot nu toe super werk laat zien. Probeer het soms iets lowpolyer te doen; ik weet niet hoe highpoly die vering van de wielen is, maar hier zou je bijvoorbeeld een zeshoek van kunnen maken in plaats van rond (de vorm van de buis waaruit de veer bestaat bedoel ik dan).

Wat je tot nu toe qua modeling hebt laten zien, ziet er goed uit. Ik heb alleen nog niets gezien wat getextured is. Verder moet je nu nog leren om lowpolyer te gaan modelen: dat wiel ziet er aardig hihgpoly uit namelijk.

Succes d'rmee, je hebt goede potentie :tu: .

bedankt :D

ja dat is wel waar

ik bebruik de follow me tool veel voor ronde dingen dus dan word het wel hight poly ja

er word gewerkt aan de textures dus die komen ok binnenkort ^_^

Geplaatst:

word het net zo groot als dat passagiersvliegtuig wat je op het vliegveld van las venturas kan vinden?

Geplaatst:

bedankt voor alle reacties

ik heb geen updates meer gepost omdat ik wacht op iemand die de textures doet maar ik krijg geen reactie meer

dus ik ga zelf maar wat prutsen :puh:

texture updates coming soon

Geplaatst: (bewerkt)

Heel veel succes. Je weet al wak van je model vind. :puh: nog steeds geweldig trouwens.

bedankt ^_^

weer een update

de romp is getextured(nog geen details)

en ik heb een andere voorkant gemaakt aangezien ik eerst probeerde een foto als texture te gebruiken

maar het lukte me niet om die passend te krijgen dus ben ik zelf maar wat kleuren wezen mengen :puh:

Foto-FHMBW6BR-D.jpg

ik ga de voorkant nog iets aanpassen aangezien er een rare knip in zit :puh:

heeft iemand een leuk id voor een logo op de staart?

grz

Bewerkt: door keessie
Geplaatst:

Tha disco jet! :D

Leuken kleuren aleen nog een disco bal en hij is al goed genoeg voor een disco

Geplaatst:

Tha disco jet! :D

Leuken kleuren aleen nog een disco bal en hij is al goed genoeg voor een disco

ja ik vond hem zwaar mislukt xD

Foto-RFLJXPXJ-D.jpg

beter vind je niet? :puh:

Geplaatst:

Het model zelf vind ik er erg goed uitzien. De neus ziet er alleen wat raar uit nu, probeer anders eens die plugin van Puma te gebruiken. ^_^

Voor de textures raad ik je aan wat meer standaard kleuren en lijnen te gebruiken, en het er niet ingewikkeld, maar simpel en toch stijlvol uit te laten zien. :)

Voor de rest echt een erg geslaagd model, zeker voor één van je eerste models. Keep it up!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...