Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Het model zelf vind ik er erg goed uitzien. De neus ziet er alleen wat raar uit nu, probeer anders eens die plugin van Puma te gebruiken. ^_^

Voor de textures raad ik je aan wat meer standaard kleuren en lijnen te gebruiken, en het er niet ingewikkeld, maar simpel en toch stijlvol uit te laten zien. :)

Voor de rest echt een erg geslaagd model, zeker voor één van je eerste models. Keep it up!

bedankt senne

@night men

ik heb weer een andere neus gemaakt die meer op die oude lijkt :puh:

Foto-ZLYKQCZN-D.jpg

• Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• keessie

14

• _Night-Men_

3

• Basssss

3

• Exoit

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Mooi vliegtuig, ik vind hem wel wat lijken op een Boeing 707. Al vind ik dat je wel een beetje een raar kielvlak, misschien moet je een paar vliegtuigen als voorbeeld gebruiken? smile3.gif

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

Mooi vliegtuig, ik vind hem wel wat lijken op een Boeing 707. Al vind ik dat je wel een beetje een raar kielvlak, misschien moet je een paar vliegtuigen als voorbeeld gebruiken? smile3.gif

eerder op een a340 :puh:

neem deze mischien als voorbeelden voor je neus en maak je tail wat hoger ;)

http://www.aerospaceweb.org/aircraft/jetliner/a340/a340_09.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/54/Airbus_A340-600_l.jpg

http://www.allbestwallpapers.com/wallpaper/aircraft/image/airbus_a340_jumbo_jet.jpg

Geplaatst:

Eigelijk vind ik het meer een Boeing 707. Bij de Boeing zitten de vleugels tegen het middenstuk van het vliegtuig, bij de Airbus met een bobbel tegen de onderkant. Alhoewel de vleugels bij het vliegtuig van keessie aan de bovenkant zitten. :puh:

Geplaatst:

Ik zou de vleugels aan de onderkant van het vliegtuig doen kijk:

post-78805-1258582201,38.jpg

en de staartvin moet beter, maar verder vind ik het prachtig voor je eerste model :puh:

Geplaatst:

Ik zou de vleugels aan de onderkant van het vliegtuig doen kijk:

post-78805-1258582201,38.jpg

en de staartvin moet beter, maar verder vind ik het prachtig voor je eerste model :puh:

Vraagje waar blijven de motoren dan? als je het dan doet komt dat vliegtuig erg hoog te staan.

Voor de Rest nice model

Geplaatst:

Motoren kunnen gewoon onder de vleugel blijven hangen. Elke normaal vliegtuig heeft wielen (Die zal Keessie er vast nog opzetten dus), die wielen zorgen er wel voor dat de motoren boven de grond hangen. Voorbeeldje bij de Boeing 747:

cdg06-05%20Boeing%20747-437%20VT-ESO%20Air%20India.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...