rakker126 Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Ik ben op zoek naar een nieuwe ontvanger voor internet, aangzien ik nu sneller heb maar niet alles kan ontvangen met de simpele USB stick van mij. Kent iemand een goede ontvanger voor draadloos tv die ook met Net tv werkt? (router) Reageren
QinX Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Ik ben op zoek naar een nieuwe ontvanger voor internet, aangzien ik nu sneller heb maar niet alles kan ontvangen met de simpele USB stick van mij. Kent iemand een goede ontvanger voor draadloos tv die ook met Net tv werkt? (router) Ik snap je vraag niet echt Gewoon een N router en een N ontvanger halen Reageren
rakker126 Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Ik heb al een router, geen ontvanger echter... weet iemand een goede die ook werkt met net tv? Reageren
QinX Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Ik heb al een router, geen ontvanger echter... weet iemand een goede die ook werkt met net tv? Je leest mijn vraag aan jouw niet. Je vraag is iig voor mij niet duidelijk. Wat is Net TV en waarom zou je daarvoor een speciale ontvanger nodig hebben? Haal gewoon een cheap ass USB Wireless N stick en je bent klaar lijkt mij. Reageren
rakker126 Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Ik heb al een router, geen ontvanger echter... weet iemand een goede die ook werkt met net tv? Je leest mijn vraag aan jouw niet. Je vraag is iig voor mij niet duidelijk. Wat is Net TV en waarom zou je daarvoor een speciale ontvanger nodig hebben? Haal gewoon een cheap ass USB Wireless N stick en je bent klaar lijkt mij. Ik ben op zoek naar een goede die 20 mps vanaf zolder goed kan binnen krijgen. Ik heb nu zo'n USB ontvanger van 40 euro. Net tv zit op mijn tv en biedt de mogelijkheid tot het kijken van bijvoorbeeld youtube filmpjes op de tv. Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Gewoon een Linksys Wireless-N adapter. In combinatie met een goede Wireless-N router zou het dan soepel moeten werken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.