Jump to content

Nieuwe ontvanger internet

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar een nieuwe ontvanger voor internet, aangzien ik nu sneller heb maar niet alles kan ontvangen met de simpele USB stick van mij. Kent iemand een goede ontvanger voor draadloos tv die ook met Net tv werkt? (router)

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar een nieuwe ontvanger voor internet, aangzien ik nu sneller heb maar niet alles kan ontvangen met de simpele USB stick van mij. Kent iemand een goede ontvanger voor draadloos tv die ook met Net tv werkt? (router)

Ik snap je vraag niet echt :puh:

Gewoon een N router en een N ontvanger halen

Geplaatst:

Ik heb al een router, geen ontvanger echter... weet iemand een goede die ook werkt met net tv?

Je leest mijn vraag aan jouw niet. Je vraag is iig voor mij niet duidelijk.

Wat is Net TV en waarom zou je daarvoor een speciale ontvanger nodig hebben? Haal gewoon een cheap ass USB Wireless N stick en je bent klaar lijkt mij.

Geplaatst:

Ik heb al een router, geen ontvanger echter... weet iemand een goede die ook werkt met net tv?

Je leest mijn vraag aan jouw niet. Je vraag is iig voor mij niet duidelijk.

Wat is Net TV en waarom zou je daarvoor een speciale ontvanger nodig hebben? Haal gewoon een cheap ass USB Wireless N stick en je bent klaar lijkt mij.

Ik ben op zoek naar een goede die 20 mps vanaf zolder goed kan binnen krijgen. Ik heb nu zo'n USB ontvanger van 40 euro. Net tv zit op mijn tv en biedt de mogelijkheid tot het kijken van bijvoorbeeld youtube filmpjes op de tv.

Geplaatst:

Gewoon een Linksys Wireless-N adapter. In combinatie met een goede Wireless-N router zou het dan soepel moeten werken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...