Robbert9 Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Ik heb nu bijna alle territoriums behalve 2: de kleinste van de ballas en de kleinste van de vagos maar hier is een probleem mee: er lopen haast geen vagos of ballas rond maar ik word wel steeds in hetzelfde gebied door de ballas aangevallen weten jullie hoe ik meer ballas of vagos kan krijgen in een gebied om een gangwar te starten? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Ik heb hetzelfde probleem, ik kan die 2 ook niet vinden, blijven rondlopen in de buurt raad ik aan, ooit moeten er wel gangleden spawnen hoor . Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Geluid maken. Vooral een M4 of AK-47, granaten en een RPG. Gewoon in het wild wat schieten, en desnoods wat mensen dooden. Daar komen gangs op af. Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Andere tip, neem wat homies mee in een auto. Mocht ergens een Ballas-lid of een Vagos-lid rondlopen zal hij op diegene schieten. Soms zien homies dingen die jij niet ziet (misschien ziet Derek Ogilvie ze?) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.