iefen Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2009 ik heb net vice city geinstaleerd en nu heb ik dus een save game gedownload en nu wil ik het dus in mijn save game map plaatsen maar dat lukt niet want als ik naar mijn documenten ga en zoek staat er geen gta user files. ik weet dat die map wordt gemaakt als je een savegame aanmaakt in vc zelf dus dat heb ik ook gedaan. maar nog steeds niks. ik heb vista dus mss heeft het daar wat mee te maken. plzz help me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2009 en je hebt het spel al een ker even gespeelt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2009 en je hebt het spel al een ker even gespeelt? ja ik heb al de eerste 2 missies gespeeld en gesaved probleem opgelost. compbilty mode naar windows 98 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2009 Je kon ook wanneer je bij je map "Documenten" was in die blauwe balk waar ook Organiseren, Beeld, enz. zich bevind klikken op het knopje "Compaliteitsmodus". Alle verborgen mappen en bestanden worden dan weergegeven. De kans is dus groot dat dat inclusief de map die jij zoekt inhoud. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2009 ahahah wtf ik heb het over iets heel andersi k had eerst problemen met mijn muis en dacht dat dit topic er over ging. srry probleem niet opgelost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2009 (bewerkt) Zet je verborgen mappen en bestanden even aan Extra - mapopties - weergave - verborgen bestanden en mappen weergeven. (vista) Bewerkt: 25 oktober 2009 door gtavcsky Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2009 staan bij mij altijd aan. ik heb t nog ff uitgezet en weer aan. maar nothing help ik probeer nu de userf iles map van me ma´s pc te kopieren via gedeelde map dus kijken of dat werkt t stond in me data map wrm t daar staat weet k ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.