Exoit Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Mag ik bij het team? Ik werk zelf met Vista en ik krijg maandelijks een tijdschrift binnen over Pc's, en nu draait het veel om Se7en en Vista Jazeker, hoe meer hulp hoe beter Ik zou je er even bij voegen Reageren
Wickedmen Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Zou ik mischien ook mee helpen, ik heb veel verstand van vista want ik draai het nu al een anderhalf jaar Reageren
Exoit Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Zou ik mischien ook mee helpen, ik heb veel verstand van vista want ik draai het nu al een anderhalf jaar Ik zou even overleg houden met Zamg0d1 alleen hij is nu offline Reageren
Wickedmen Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Zou ik mischien ook mee helpen, ik heb veel verstand van vista want ik draai het nu al een anderhalf jaar Ik zou even overleg houden met Zamg0d1 alleen hij is nu offline Oke Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.