dn_mathias Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 ik heb een vraag over de cheat een ander persoon werkt die nog? Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Wut? Je hebt een vraag over een cheat een persoon of die nog werkt? Maak eens duidelijk wat je bedoelt. Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Ik denk dat hij wil weten of de cheats die je in een bepaald personage veranderen, nog werken. Zo ja, die werken nog. Bekijk WikiGTA voor een volledig overzicht van alle cheats. Cheats hebben geen houdbaarheidsdatum, ze worden dus niet zuur en gaan ook niet rotten; ze blijven gewoon doen waar ze "goed" in zijn. Reageren
woveriene Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Ik zie het anders niet ^^ Reageren
dn_mathias Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Ik denk dat hij wil weten of de cheats die je in een bepaald personage veranderen, nog werken. Zo ja, die werken nog. Bekijk WikiGTA voor een volledig overzicht van alle cheats. Cheats hebben geen houdbaarheidsdatum, ze worden dus niet zuur en gaan ook niet rotten; ze blijven gewoon doen waar ze "goed" in zijn. bij mij werkt die niet meer Reageren
GTAJoel Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Een skin cheat werkt volgens mij ook niet meer als je het spel saved/afsluit. Dan moet je de cheat opnieuw invoeren. Reageren
dn_mathias Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Een skin cheat werkt volgens mij ook niet meer als je het spel saved/afsluit. Dan moet je de cheat opnieuw invoeren. staat die cheat ook bij wikkigta? Reageren
woveriene Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Een skin cheat werkt volgens mij ook niet meer als je het spel saved/afsluit. Dan moet je de cheat opnieuw invoeren. staat die cheat ook bij wikkigta? Nope Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.