grandtheftauto... Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Hoii Kan iemand me helpen? Hoe installeer en gebruik ik SA-MP? Want bovenaan staat die al die tutorial maar die downloads den het iet kan iemand me helpen en dan alle goede links geven? dus niet: Zoek op deze download pagina KLIKHIER Maar wel: De links door sturen Bedankt! Reageren
Exoit Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Probeer het eerst is goed uit te leggen dan pas kunnen we je helpen. ABN. En het installeren van iets moet niet moeilijk zijn, run de setup en volg de stappen Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Is dit een grap? Eerst vragen waar SA:MP te downloaden is (Omg, sa-mp.com), en dan vragen hoe je het kan installeren? Je hebt volgens mij ook San Andreas geïnstalleerd? Lijkt het mij dat je ook wel snapt hoe je SA:MP installeert. Setup starten, zorgen dat je jouw San Andreas installatiemap kiest (dat staat er bij + meestal word die automatisch gekozen ), installeren, en SA:MP starten. Dan heb je onderin 3 tabbladen, kies voor "Internet" of "Hosted". Dubbelklik op een server, starten, klaar... Reageren
007 Harings Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Hoii Kan iemand me helpen? Hoe installeer en gebruik ik SA-MP? Want bovenaan staat die al die tutorial maar die downloads den het iet kan iemand me helpen en dan alle goede links geven? dus niet: Zoek op deze download pagina KLIKHIER Maar wel: De links door sturen Bedankt! Download DIT HIER het komt van de GTA SA HOOFDSITE en installerd het zet je GTA SAN ANDREAS folder aan enz en dan open je de SA MP 0.3 en dan zie je vanbove rechts ergens nick ofzo zet daar de naam die je in game wild drage en klik op enter. Dan zie je beneden staan online klik daarop en dan zie je servers klik op ne server en dubbelklik en je gaat naar de game. Simpel is da Zorg wel voorda ge da installeerd wel eerst de versie 1 hebt anders moet je de DOWNGRADER istaleren eerst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.