Jump to content

Hoe installeer en gebruik ik SA-MP?


grandtheftauto...

Recommended Posts

Hoii

Kan iemand me helpen?

Hoe installeer en gebruik ik SA-MP?

Want bovenaan staat die al die tutorial maar die downloads den het iet kan iemand me helpen en dan alle goede links geven?

dus niet: Zoek op deze download pagina KLIKHIER

Maar wel: De links door sturen

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit een grap? Eerst vragen waar SA:MP te downloaden is (Omg, sa-mp.com), en dan vragen hoe je het kan installeren? :cab: Je hebt volgens mij ook San Andreas geïnstalleerd? Lijkt het mij dat je ook wel snapt hoe je SA:MP installeert.

Setup starten, zorgen dat je jouw San Andreas installatiemap kiest (dat staat er bij + meestal word die automatisch gekozen :cab:), installeren, en SA:MP starten. Dan heb je onderin 3 tabbladen, kies voor "Internet" of "Hosted". Dubbelklik op een server, starten, klaar...

Link to comment
Delen op andere websites

Hoii

Kan iemand me helpen?

Hoe installeer en gebruik ik SA-MP?

Want bovenaan staat die al die tutorial maar die downloads den het iet kan iemand me helpen en dan alle goede links geven?

dus niet: Zoek op deze download pagina KLIKHIER

Maar wel: De links door sturen

Bedankt!

Download DIT HIER het komt van de GTA SA HOOFDSITE en installerd het zet je GTA SAN ANDREAS folder aan enz en dan open je de SA MP 0.3 en dan zie je vanbove rechts ergens nick ofzo zet daar de naam die je in game wild drage en klik op enter. Dan zie je beneden staan online klik daarop en dan zie je servers klik op ne server en dubbelklik en je gaat naar de game. Simpel is da

Zorg wel voorda ge da installeerd wel eerst de versie 1 hebt anders moet je de DOWNGRADER istaleren eerst.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...