MegaPilot Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Hai, hoe link ik m'n CW(PSP versie) aan Rockstar Social Club? Ik vind het dus echt niet.. Alvast bedankt. Groeten, Brecht Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 (bewerkt) Het is immers moeilijk te vinden ook. Laat je me even helpen. 1. Je moet in het bezit zijn van RGSC-account. Als je deze nog niet hebt, ga naar www.socialclub.rockstargames.com 2. Ga in je PDA bij 'Multiplayer' naar 'Friend Roster'. 3. Klik op vierkantje. Je krijgt links een balkje. Scroll naar beneden en klik op het sterretje onderaan. 4. Hier moet je je RGSC-account details ingeven en verbinding maken met internet. 5. CTW weet nu je account. 6. Ga naar stats bij 'Personal'. 7. Druk weer op vierkantje, en scroll naar helemaal onderaan het balkje. Als je er lang op blijft krijg je een venstertje 'Upload Statistics'. 8. Maak verbinding. Een goedkeuring verschijnt op je venstertje. 9. ga naar www.socialclub.rockstargames.com 10. Meld je aan en je kan je statistieken bekijken en je account is gelinkt! Veel succes! Bewerkt: 25 oktober 2009 door MidnightMayhem Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Als ik druk op 'connect' zegt ie dat er iets niet klopt bij m'n login gegevens? Ik ben dus bij stap 4 hé. Dubbelpost omdat ik m'n bericht niet kan bewerken.. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Ik ben dus bij stap 4 hé. Dubbelpost omdat ik m'n bericht niet kan bewerken.. Achzo Dan heb je twee keuzes : 1. Password terugvragen door middel van je e-mail [te vinden bij Profile in RGSC] en je krijgt je password terug. 2. Helemaal nieuwe account aanmaken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.