Jump to content

PS2 Kapot?

Recommended Posts

Geplaatst:

... Ik start dus 10min. geleden mijn Ps2 op en meteen toen het beeld aanwas begon het te flikkeren en werd het grijs.

weet iemand hoe dit komt???

alvast bedankt.

Geplaatst:

Hoe oud is je PS2? Want dit komt waarschijnlijk door ouderdom. Had ik ook met mijn xbox, weetje wat wij ermee hebben gedaan? Wij hebben hem weggegooit. Heb je ook wel eens vastlopers, dan is hij zo goed als stuk ;)

Geplaatst:

Ik denk niet dat het door ouderdom komt want even daarvoor deed 'ie het wel :?

Had ik ook met mijn Xbox hoor, hoe oud is je PS2 nou?

Geplaatst: (bewerkt)

"Heb je hem al uitgedaan en weer aangedaan? "

Ja al heel vaak :puh: Heb ook alle snoeren gecontroleerd, en voor zover ik zag/weet zat niks los of verkeerd.

"Had ik ook met mijn Xbox hoor, hoe oud is je PS2 nou? "

Hij is uit 2004 dus nu 5 jaar oud.

(quote vergeten ;D)

Bewerkt: door denekiep
Geplaatst:

Hij kan makkelijk stuk zijn. Laat hem nakijken en is hij omgebouwd?

Ik zal hem komende week eens laten nakijken, en nee hij is niet omgebouwd :$

Geplaatst:

Ok want de gemiddelde levensduur van een omgebouwde PS 2, Xbox is 5 jaar en niet omgebouwd rond de 6,7 jaar. :N Laat hem maar nakijken dat is het beste wat je nu kunt doen :Y

Geplaatst:

Ok want de gemiddelde levensduur van een omgebouwde PS 2, Xbox is 5 jaar en niet omgebouwd rond de 6,7 jaar. :N Laat hem maar nakijken dat is het beste wat je nu kunt doen :Y

Waarom blijft een omgebouwde minder lang werken? En zijn ze zo snel al kapot? Mijn Nes van 20 jaar doet het nog en mijn 64 van 10 jaar ook.

Geplaatst:

Waarom blijft een omgebouwde minder lang werken? En zijn ze zo snel al kapot? Mijn Nes van 20 jaar doet het nog en mijn 64 van 10 jaar ook.

Omdat er dan in geprutst is en het is een feit. En ja ze kunnen zo snel stuk gaan, het is serieus gebouwd om sneller stuk te gaan, klinkt dom maar dat is hetzelfde als met scheerapparaten, vroeger zaten ze aan een snoer en gingen zo langer mee, te lang en daarom hebben ze dat afgeschaft. Nu gaan ze ook sneller kapot anders stort de economie doordat er geen verkoop meer is, want iedereen heeft er dan al één.

Geplaatst:

Mocht je PlayStation 2 stuk zijn geef ik je een tip. Gooi hem niet weg, maar kijken even rond op Marktplaats.nl. Er zijn namelijk genoeg handelaren die kapotte PlayStations 2 kopen voor zo'n 25 euro. Het is niet heel veel, maar 25 euro is altijd nog meer als niks. :)

Geplaatst:

Ik weet niet of je iemand kent die een PS2 heeft...

Je kan proberen de videokabel aan je eigen te zetten.

Die dingen gaan wel eens kapot. :engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...