Jump to content

Bijna 100%


yosata

Recommended Posts

Hey,

ik ben heel hard bezig om GTA IV voor de volle 100% uit te spelen, alleen zit ik nu klem op 99.5%

Ik heb hieronder een linkje naar mijn stats, daarin kan je zie dat ik nog nooit cheats heb gebruikt, dus daaraan kan het niet liggen. Ook heb ik verschillende checklists gebruikt en ik ben er zeker van dat ik alles gedaan heb. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik nog niet alle missies van de Random Characters heb gedaan. Hopelijk kan iemand aan mijn stats zien wat ik nog moet doen, alvast bedankt.

Mijn statshierzo

[EDIT] PS.Zou iemand mij dan ook de tijden kunnen geven dat de random characters beschikbaar zijn anders kan ik overal zoeken zonder iets te vinden.

Bewerkt: door yosata
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt alle Random Characters al ontmoet zie ik, maar bij sommigen heb je meerdere ontmoetingen. Dus je moet de tweede/derde ontmoeting van Brian, Pathos, Sara, Marnie of Eddie nog doen. De tijden weet ik niet precies, maar je kan best op WikiGTA eens de beschrijvingen doorlezen en als je je niet kan herinneren dat je één er van gedaan hebt dan zal je die dus waarschijnlijk nog moeten doen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

ik ben heel hard bezig om GTA IV voor de volle 100% uit te spelen, alleen zit ik nu klem op 99.5%

Ik heb hieronder een linkje naar mijn stats, daarin kan je zie dat ik nog nooit cheats heb gebruikt, dus daaraan kan het niet liggen. Ook heb ik verschillende checklists gebruikt en ik ben er zeker van dat ik alles gedaan heb. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik nog niet alle missies van de Random Characters heb gedaan. Hopelijk kan iemand aan mijn stats zien wat ik nog moet doen, alvast bedankt.

Mijn statshierzo

[EDIT] PS.Zou iemand mij dan ook de tijden kunnen geven dat de random characters beschikbaar zijn anders kan ik overal zoeken zonder iets te vinden.

zou het niet kunnen dat je met 1 van jou vrienden iets vergeten bent om te doen qua activiteit 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

ik ben heel hard bezig om GTA IV voor de volle 100% uit te spelen, alleen zit ik nu klem op 99.5%

Ik heb hieronder een linkje naar mijn stats, daarin kan je zie dat ik nog nooit cheats heb gebruikt, dus daaraan kan het niet liggen. Ook heb ik verschillende checklists gebruikt en ik ben er zeker van dat ik alles gedaan heb. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik nog niet alle missies van de Random Characters heb gedaan. Hopelijk kan iemand aan mijn stats zien wat ik nog moet doen, alvast bedankt.

Mijn statshierzo

[EDIT] PS.Zou iemand mij dan ook de tijden kunnen geven dat de random characters beschikbaar zijn anders kan ik overal zoeken zonder iets te vinden.

zou het niet kunnen dat je met 1 van jou vrienden iets vergeten bent om te doen qua activiteit 0_0

nee, ik heb ze allemaal gedaan, k had een lijstje en als ik er een gedaan had had ik hem afgestreept en erop gelet dat ik hem dan ook opsloeg

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

ik ben heel hard bezig om GTA IV voor de volle 100% uit te spelen, alleen zit ik nu klem op 99.5%

Ik heb hieronder een linkje naar mijn stats, daarin kan je zie dat ik nog nooit cheats heb gebruikt, dus daaraan kan het niet liggen. Ook heb ik verschillende checklists gebruikt en ik ben er zeker van dat ik alles gedaan heb. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik nog niet alle missies van de Random Characters heb gedaan. Hopelijk kan iemand aan mijn stats zien wat ik nog moet doen, alvast bedankt.

Mijn statshierzo

[EDIT] PS.Zou iemand mij dan ook de tijden kunnen geven dat de random characters beschikbaar zijn anders kan ik overal zoeken zonder iets te vinden.

zou het niet kunnen dat je met 1 van jou vrienden iets vergeten bent om te doen qua activiteit 0_0

nee, ik heb ze allemaal gedaan, k had een lijstje en als ik er een gedaan had had ik hem afgestreept en erop gelet dat ik hem dan ook opsloeg

Heb je ook alle assasin missies al gedaan?

Link to comment
Delen op andere websites

ïk heb gisteren toevallig de 100% gehaald .. ik zat ook vast .. Bij mij was het zo dat je moet een potje darts winnen , pool winnen , Quebec (arcade kast tetris) highscore .. en daar komt ie!! een FULL game of bowling .

ik had dus maar een half potje gespeeld .

en anders denk ik ook dat het een van de random characters is .0.5 % is heel weinig .. of misschien een race van Brucie ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...