Crusher!! Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Eayh,' Ik wil een Huis+HuisVoertuig systeem maken, alleen HOE? Reageren
Big Boss Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Op het SA-MP forum vind je vast wel genoeg inspiratie. Zoekfunctie werkt niet meer op het SA-MP forum, dus klik hier. Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Waarom werkt die niet meer? Was net zo handig Reageren
Crusher!! Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Op het SA-MP forum vind je vast wel genoeg inspiratie. Zoekfunctie werkt niet meer op het SA-MP forum, dus klik hier. ik wil er zelf 1 maken. Waarom werkt die niet meer? Was net zo handig ja dom he... Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Op het SA-MP forum vind je vast wel genoeg inspiratie. Zoekfunctie werkt niet meer op het SA-MP forum, dus klik hier. ik wil er zelf 1 maken. Waarom werkt die niet meer? Was net zo handig ja dom he... Hoe je hem maakt: Kijk gewoon voor een mooie tutorial... Je zegt zelf altijd tegen mij dat je 'een hele goeie scripter' bent. Over de zoekfunctie, hij werd overbelast Reageren
Crusher!! Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Je zegt zelf altijd tegen mij dat je 'een hele goeie scripter' bent. Klopt dan trek ik een vergelijking met jou ik ben gewoon een normale scripter. die 'Hele goeie scripts' zijn mensen zoals DracoBlue. maar dit is nog geen antwoord kan niet iemand met een stukje code komen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.