Aethegwyn Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Hallo, Ik had ff een vraagje: Nadat ik een stuk land had overgenomen, werd mij verteld dat ik 4 gangmembers mee kon rekruteren als ik een ander stuk land over wou nemen... Hoe doe ik dit? (GTA: SA op de PC) Alvast Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Zoekfunctie? Richten op groene gang member + G Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aethegwyn Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 met de zoekfunctie kon ik alleen ps2 oplossing vinden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Je kan ook de H knop gebruiken. Dan kan je ze ook een beetje bevelen geven: G = Ze moeten je volgen. H = Ze moeten op hun plek blijven staan. H of G ingedruk houden betekent dat ze weg kunnen gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 en hoe voor de xbox? kan ut echt nergens vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gamer_R Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 en hoe voor de xbox? kan ut echt nergens vinden Richten en dan omhoog duwen met de pijltjes toetsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 thks... ut lukte eerst niet.. maar ik deed het handmatig maar moet dus auto richten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.