Jump to content

net geen 100 %


mikeloney

Recommended Posts

hallo allemaal,

na de eindeloze missie om al die duiven af te knallen had ik gehoopt het spel voor 100% uitgespeeld te hebben. Helaas blijf ik steken op 98.25 %

Ik heb uiteraard de checklist ernaast gehad en naar mijn idee heb ik alles gedaan wat verplicht is voor de volledige 100%

ik moet dus nog 2.75%. alle activiteiten waarbij je 2.5 punten voor kunt krijgen heb ik gedaan. Dit omdat ik van al deze activiteiten ook de Throphys hebt gehad. IK neem aan dat je bij het krijgen van een throphy daadwerkelijk alles gedaan hebt toch?

Is er iemand met een super tip die mij kan helpen om het spel voor 100% uit te spelen?? IK ben nu zover dat ik het erg jammer zou vinden om het zo te laten. IK hoop dat iemand mij een super advies kan geven....

Gr. Michiel

Link to comment
Delen op andere websites

had ik ook, je moet alle activiteiten met je vrienden ook doen!

;) succes!

voor de rest http://nl.wikigta.org/wiki/Checklist_(GTA_IV)

ik heb zover ik weet alle activiteiten met vrienden gedaan. het zou indd kunnen dat ik er misschien een paar vergeten ben. volgens een overzicht wat ik ook hier op het forum tegen kwam krijg je totaal 10% voor alle activiteiten met alle 3 je vrienden. krijg je die 10% in 1 keer of per activiteit 1 procent of 0.5% ofzo...?

als de percentages per activiteit verkregen worden dan zou het de oplossing kunnen zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Een echte doorzetter zie ik, jij gaat voor de 101% Ik heb zelf ook een aantal activiteiten opnieuw gedaan omdat ik iets had weggestreept wat ik niet had gedaan, en dat vond ik ook best frustrerend :bonk: Mijn advies om eerst even je stats te bekijken of je iets gemist hebt en anders inderdaad de activiteiten die niet bij je stats staan gewoon nog een keer te doen. Tis wat werk, maar de beloning zal er zijn... :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een echte doorzetter zie ik, jij gaat voor de 101% Ik heb zelf ook een aantal activiteiten opnieuw gedaan omdat ik iets had weggestreept wat ik niet had gedaan, en dat vond ik ook best frustrerend :bonk: Mijn advies om eerst even je stats te bekijken of je iets gemist hebt en anders inderdaad de activiteiten die niet bij je stats staan gewoon nog een keer te doen. Tis wat werk, maar de beloning zal er zijn... :tu:

Tnanks voor de reacties! ik heb alle stats nagelopen en nu bleek dat de highscore van dat Tetris spel niet in mn stats stond. Wel vreemd want hebt wel de betreffende throphy gehad toen ik de highscore verbrak. nog maar een keer die highscore gehaald en heb daarvoor die 2.5 % erbij gehad. Nu is mijn gameprocess 99.50 % :-(

om dat halve procentje er nog bij te halen heb ik alle activiteiten met alle 3 mn matties weer allemaal gedaan maar heeft helaas niks opgeleverd. Het enige wat ik nog kan verzinnen is die random characters... maar in mn stats staat dat ik er 11 heb ontmoet....

wie o wie heeft de gouden tip voor me???

:cab:

--

Joepie!!! Alsnog even die random characters stuk voor stuk gedaan... Er bleek er nog 1 te zijn! wel raar aangezien wikigta zegt dat 10 random characters voldoende zijn en ik er al 11 had ontmoet! maar ja... uiteindelijk die 100% gehaald!! duurde even maar dan heb je ook wat.... nogmaals bedankt voor de tips!! en nu snel naar bed!!! Laters!! :tu:

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd. Gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een echte doorzetter zie ik, jij gaat voor de 101% Ik heb zelf ook een aantal activiteiten opnieuw gedaan omdat ik iets had weggestreept wat ik niet had gedaan, en dat vond ik ook best frustrerend :bonk: Mijn advies om eerst even je stats te bekijken of je iets gemist hebt en anders inderdaad de activiteiten die niet bij je stats staan gewoon nog een keer te doen. Tis wat werk, maar de beloning zal er zijn... :tu:

Tnanks voor de reacties! ik heb alle stats nagelopen en nu bleek dat de highscore van dat Tetris spel niet in mn stats stond. Wel vreemd want hebt wel de betreffende throphy gehad toen ik de highscore verbrak. nog maar een keer die highscore gehaald en heb daarvoor die 2.5 % erbij gehad. Nu is mijn gameprocess 99.50 % :-(

om dat halve procentje er nog bij te halen heb ik alle activiteiten met alle 3 mn matties weer allemaal gedaan maar heeft helaas niks opgeleverd. Het enige wat ik nog kan verzinnen is die random characters... maar in mn stats staat dat ik er 11 heb ontmoet....

wie o wie heeft de gouden tip voor me???

:cab:

--

Joepie!!! Alsnog even die random characters stuk voor stuk gedaan... Er bleek er nog 1 te zijn! wel raar aangezien wikigta zegt dat 10 random characters voldoende zijn en ik er al 11 had ontmoet! maar ja... uiteindelijk die 100% gehaald!! duurde even maar dan heb je ook wat.... nogmaals bedankt voor de tips!! en nu snel naar bed!!! Laters!! :tu:

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd. Gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken.<<<

ik heb bij random characters 14 !! mensen .. ik denk dat je ff moet zoeken waar je de random characters allemaal kan vinden

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...