Djmaddox Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Hallo allemaal, Om een of andere vage reden openen er allemaal van die advertenties die normaal aan de rechter of linker kant zitten als ik helemaal niks aan het doen ben. Ze openen om de 10 minuten met domme reclames over een Philips TV, een handig apparaat om mee te koken enz. Weet iemand hoe ik deze onzin weg kan halen? Reageren
Thundercover Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Download Malwarebytes' Anti-Malware en scan je computer daarmee. Dat lijkt me een mooie stap om mee te beginnen. Reageren
Ghosty Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Inderdaad, als jij verder niks runt en je krijgt zomaar pop-ups terwijl je op het bureaublad zit zou ik maar even je virusscanner raadplegen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 als je het zo krijgt zonder iets te doen zou ik idd heel gauw scannen, deze dingen worden vaak met roguewear geassocieerd, iets wat zeer schadelijk is. Het gaat dan om een virtumonde of zlob trojans, 2 trojans die op het oog onschuldig lijken, maar je pc echt om zeep helpen. de virtumonde(vundo) trojan word standaard met roguewear(neppe programmas) meegeleverd, hier word gevraagt om hun scanner te kopen, als je dit doet worden later echter nog een paar maal extra kosten in rekening gebracht, waardoor het al gauw in de honderden euros oploopt. Zlob word meer met die pop ups in vrband gebracht, maar komt zeker niet minder vaak voor, het aantal van deze trojans neemt echt heel snel toe, bijna te snel om bij te houden. Reageren
.Senne Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 als je het zo krijgt zonder iets te doen zou ik idd heel gauw scannen, deze dingen worden vaak met roguewear geassocieerd, iets wat zeer schadelijk is. Het gaat dan om een virtumonde of zlob trojans, 2 trojans die op het oog onschuldig lijken, maar je pc echt om zeep helpen. de virtumonde(vundo) trojan word standaard met roguewear(neppe programmas) meegeleverd, hier word gevraagt om hun scanner te kopen, als je dit doet worden later echter nog een paar maal extra kosten in rekening gebracht, waardoor het al gauw in de honderden euros oploopt. Zlob word meer met die pop ups in vrband gebracht, maar komt zeker niet minder vaak voor, het aantal van deze trojans neemt echt heel snel toe, bijna te snel om bij te houden. Reclamevirussen heet men simpelweg ook gewoon adware hoor. Maar met Malwarebytes moeten deze inderdaad te verwijderen zijn. ^^ Reageren
Djmaddox Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 als je het zo krijgt zonder iets te doen zou ik idd heel gauw scannen, deze dingen worden vaak met roguewear geassocieerd, iets wat zeer schadelijk is. Het gaat dan om een virtumonde of zlob trojans, 2 trojans die op het oog onschuldig lijken, maar je pc echt om zeep helpen. de virtumonde(vundo) trojan word standaard met roguewear(neppe programmas) meegeleverd, hier word gevraagt om hun scanner te kopen, als je dit doet worden later echter nog een paar maal extra kosten in rekening gebracht, waardoor het al gauw in de honderden euros oploopt. Zlob word meer met die pop ups in vrband gebracht, maar komt zeker niet minder vaak voor, het aantal van deze trojans neemt echt heel snel toe, bijna te snel om bij te houden. Dat virus dat zegt dat je die virusscanner moet kopen heb ik al eens gehad, en die kreeg ik er echt niet af. Ik ben daar echt 10 uur mee bezig geweest om proberen eraf te krijgen en die ging gewoon niet weg. Maar ik heb nu Avira en MBAM aanstaan dus die laat ik even lekker hun gang gaan. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Al weer een tijd geleden had ik ook zoiets. Elke keer werden er pop-up´s geopend, zelfs als ik gta aan het spelen was. Maar ik kon het toen gewoon verwijderen bij configuratiescherm -> software. Later heb ik dit weer gehad, maar dat was een 'sponsor' van msn die je meeïstalleerde met het setup. Ik heb hem gelijk weer verwijderd. Dus misschien staat er bij jou ook wel gewoon een vreemd programma tussen wat die pop-up´s veroorzaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.