Jump to content

Gang Warfare in TLaD


Nissan

Recommended Posts

Als je een Gangwar wil gaan doen in TLaD, doen Clay, Terry, Jim Fitzgerald en 3 The Lost MC leden mee.

Maar als Jim uiteindelijk word vermoord in de Story, wie komt er dan in de plaats van Jim?

Voor zover ik heb gehoord/weet kan je daarna geen gang warfare meer doen :{

Link to comment
Delen op andere websites

Spoilers toegepast. Gelieve hier zelf aan te denken. :tu:

Zo'n beetje iedereen heeft de Story van GTA IV al uitgespeeld, en daar kom je ook al teweten dat Jim Fitzgerald word vermoord hoor :duh: . Dus loop niet zo te bashen allemaal.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Spoilers toegepast. Gelieve hier zelf aan te denken. :tu:

Zo'n beetje iedereen heeft de Story van GTA IV al uitgespeeld, en daar kom je ook al teweten dat Jim Fitzgerald word vermoord hoor :duh: . Dus loop niet zo te bashen allemaal.

CG, dat boeit niet, spoilers worden toegepast uit principe niet uit praktijk ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een Gangwar wil gaan doen in TLaD, doen Clay, Terry, Jim Fitzgerald en 3 The Lost MC leden mee.

Maar als Jim uiteindelijk word vermoord in de Story, wie komt er dan in de plaats van Jim?

Voor zover ik heb gehoord/weet kan je daarna geen gang warfare meer doen :{

Mischien,ik wil niet veel zeggen,moet je je bronnen eens bekijken,of niet posten,want nu breng je mensen op t verkeerde been....

Je kan wel doorgaan met de gangwars,alleen komt er in de plaats van Jim,een ander Lost MC lid..

.

In die spoiler staat het antwoord cuban...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een Gangwar wil gaan doen in TLaD, doen Clay, Terry, Jim Fitzgerald en 3 The Lost MC leden mee.

Maar als Jim uiteindelijk word vermoord in de Story, wie komt er dan in de plaats van Jim?

Voor zover ik heb gehoord/weet kan je daarna geen gang warfare meer doen :{

Mischien,ik wil niet veel zeggen,moet je je bronnen eens bekijken,of niet posten,want nu breng je mensen op t verkeerde been....

Je kan wel doorgaan met de gangwars,alleen komt er in de plaats van Jim,een ander Lost MC lid..

.

In die spoiler staat het antwoord cuban...

ik had het gehoord dat zeg ik tog erbij dus je moet het dan met een korrel zout nemen :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik had het gehoord dat zeg ik tog erbij dus je moet het dan met een korrel zout nemen :cya:

Mensen van horen zeggen kunnen uit hun nek bazelen, maar ook het juiste antwoord hebben. Moeten we ruiken welke van de 2 het is?

Nog iets, kan iemand voor mij een Snapmap maken met daarop de punten op de kaart waar je een gangwar kan starten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...