Jump to content

SparkIV/OpenIV probleem


BugattiBoy

Recommended Posts

Dag GTAgamers,

Ik heb Spark IV gedownload en ik wil een ferrari f1 erin zetten, ik lees readme geen probleem ga ik naar #:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\pc\models\cdimages en dan ga ik naar vehicles of weapons of wat dan ook en ik kan die bestanden niet openen er komt een tweede verkenner waar niets in staat en zegt: ''Toegang tot het pad C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\pc\models\cdimages\vehicles.img is geweigerd'' Dit krijg ik dus constant m.a.w. ik kan niet in het bestand zelf neuzen!

Groetjes BugattiBoy, ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Link to comment
Delen op andere websites

Ja gelukt maar nu dit lukt me niet ik kan dat niet wijzigen: Than replace Handling (#:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\common\data)

Open handling.dat find "comet" line and replace whit this

COMET 1560.0 5.0 80 0.0 0.0 -0.21 0.3 6 0.3 1.0 250.0 0.4 0.6 0.7 40.0 2.0 1.5 13.0 0.12 0.48 2.4 1.6 2.0 0.10 -0.15 0.0 0.6 1.0 1.0 0.6 1.5 0.0 60000 40440010 1 1

Link to comment
Delen op andere websites

Wat kan je niet wijzigen?

Als je het bestand achteraf niet kan opslaan, moet je hetzelfde doen als met het img bestand:

|RMB| > [Eigenschappen] > [ ]Alleen-Lezen (uit) > [Toepassen] > [OK]

-----------------

Wat je ook kan doen, dan hoef je dit nooit meer te doen, is de hele GTA IV map Alleen-lezen uitzetten:

|RMB| (op IV map) > [Eigenschappen] > [ ]Alleen-Lezen (uit) > [Toepassen] > (•)Wijzigingen op deze map, onderliggende mappen en bestanden toepassen (aan) > [OK] > [OK] > wacht...

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...