Jump to content

Territoria


Ghosty

Recommended Posts

Hoi

Kan iemand voor mij alle territoria overnemen? Zelf lukt het mij niet zo goed, ik ga nogal vaak dood. Je hebt als het goed is veel minutie voor de ak-47 en de m5. Die 2 wapens mag je uitsluitend gebruiken voor het overnemen. Als het niet anders kan mag je gebruik maken van andere wapens. Cheaten mag niet! Ik probeer dit keer zonder cheats te doen.

Verder wens ik je veel succes, en je mag er wel een paar dagen over doen. Dat is geen enkel probleem. :)

>>> Door VWO-er: Vriendelijk verzoek je aan het lijstje te houden ;)<<<

Missie(s): Alle Territoria

Cheaten: Beslist NIET

Versie: Versie 1

Overig: Veel succes, en neem de tijd!

GTASAsf1.b

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
:engel: Blijkbaar is dit niet één van de favoriete onderdelen van het spel die graag door anderen gedaan worden. Je aanvraag begon bijna 2 maanden geleden, in die tijd had je veel kunnen oefenen met het veroveren van gebieden en was je waarschijnlijk zelf al een stuk verder gekomen. Uiteraard blijft deze aanvraag open staan totdat iemand bereidt is deze te doen. Mocht je het intussen zelf al hebben gehaald laat het dan even weten zodat deze aanvraag afgesloten kan worden. Zoek eventueel voor extra tips e.d. in het SA: General en/of SA: Missie Hulp subforum.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...