Avery Carrington Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 ik heb hem op low gezet het is minder maar nog steeds niet zo goedgeheuge heb ik nog zat en vice city draaide er wel perfect op en volgens mij is mijn video kaart ook gewoon goed waar kan je dat eigelijk zien wat voor je heb want ik ben de papiere van de pc kwijt :huh: Er is wel een erg groot grafisch verschil tussen Vice en San Andreas. Dat is mij in iedergeval qua ruimte en snelheid die de PC nodig heeft opgevallen. Voor Vice heb je Minimaal 128 MB Ram nodig dat is voor SA 256 MB. Bij SA Moest je toch videokaart minimaal 128MB.. niet 256mb toch? :huh: Volgens mij lees je niet goed. Ik zet het nog wel even duidelijk neer: Dit is voor minimaal! 128 MB Vice city. 256 MB SA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Bij SA Moest je toch videokaart minimaal 128MB.. niet 256mb toch? :huh: Hij heeft het over je intern geheugen. 1024MBRam is aanbevolen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Sorry!! Verkeerd gelezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.