TZG Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 (bewerkt) Wie maatk mijn leven weer compleet? Type: Signature Stijl: --- Grootte: max grootte Afbeelding: iets met eminem of the game, you choose Tekst: ''TZG'' met stoere letters linksonderin plzz Rand: nothing Kleuren: alle kleuren van de regenboog Render (optioneel): nope Extra (optioneel): niks gratis extra TZGGGGG Bewerkt: 30 oktober 2009 door TZG
CrackerzElite Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Wie maatk mijn leven weer compleet? Type: Signature Stijl: Abstract lijkt me wel plezant Grootte: max grootte Afbeelding: iets met eminem of the game, you choose Tekst: ''TZG'' met stoere letters linksonderin plzz Rand: nothing Kleuren: alle kleuren van de regenboog Render (optioneel): nope Extra (optioneel): niks gratis extra TZGGGGG Abstract stijl en een plaatje gaat niet.... Abstract betekent dat je er zelf van kan maken wat je maar wil. Een voorbeeldje van een abstracte sig:
TZG Geplaatst: 30 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Wie maatk mijn leven weer compleet? Type: Signature Stijl: Abstract lijkt me wel plezant Grootte: max grootte Afbeelding: iets met eminem of the game, you choose Tekst: ''TZG'' met stoere letters linksonderin plzz Rand: nothing Kleuren: alle kleuren van de regenboog Render (optioneel): nope Extra (optioneel): niks gratis extra TZGGGGG Abstract stijl en een plaatje gaat niet.... Abstract betekent dat je er zelf van kan maken wat je maar wil. Een voorbeeldje van een abstracte sig: ooh okee, dan haal ik dat even weg, maar zou je er anders eentje voor mij willen maken, en dan kies maar zelf een stijl uit
Silver-Blade Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Wie maatk mijn leven weer compleet? Type: Signature Stijl: Abstract lijkt me wel plezant Grootte: max grootte Afbeelding: iets met eminem of the game, you choose Tekst: ''TZG'' met stoere letters linksonderin plzz Rand: nothing Kleuren: alle kleuren van de regenboog Render (optioneel): nope Extra (optioneel): niks gratis extra TZGGGGG Abstract stijl en een plaatje gaat niet.... Abstract betekent dat je er zelf van kan maken wat je maar wil. Een voorbeeldje van een abstracte sig: 'Abstract' betekent dat je niet meteen kunt herkennen wat het voorstelt (ALS het uberhaupt iets voorstelt). Het betekent dus niet dat je zelf mag weten wat je er mee doet. TZG heeft gewoon instructies gegeven. Ookal moeten er letters in, wil dat nog niet zeggen dat het plaatje niet abstract is.
BoerBanaan Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 (bewerkt) Ik ga aan de slag EDIT: [img=http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/12/02/1259765034-770.png] Of (Ik vind de letters nu iets beter): [img=http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/12/02/1259765225-670.png] Bewerkt: 2 december 2009 door BanaanDaan
Recommended Posts