iefen Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 hoi ik speel altijd het spel urban terror met mijn vrienden en ik draai altijd de server. nu is de normale poort van urban terror 27960 maar elke keer als ik het opstart verandert de poort. dus moeten me vrienden de hele tijd in die lange lijst zoeken naar mijn server. want als mijn poort hetzelfde blijft dan kunnen ze in een console typen /connect *mijn ip*:27960 maar dat kan dus nu niet omdat de poort steeds verandert. weet iemand hoe ik dit kan veranderen? ik speel via een router waarvan ik de poort 27960 heb opegezet. Reageren
Ghosty Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Ga naar de instellingen van de server (of iets in die geest) en zorg ervoor dat het poort niet veranderd. Klinkt een beetje raar voor jou misschien, want dit wist jij natuurlijk ook al ongeveer maar bij Peer2peer programma's moet je ook poorten openen en bij mij zit daar ook altijd zo'n hokje die ik moet uitvinken (anders verandert het poort steeds weer dus). Kijk eens aandachtig bij de instellingen van de poort(en). Reageren
iefen Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 ok nou in de server instellingen staat ook dat hij op moet starten met poort 27960 mja dat doet hij dus niet en als ik in mijn router wil komen zegt hij busy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.