Gta-rodney Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Heey.. ik had vroeger een goeie trainer, genaamd : Godwithagun.exe hij was egt easy en bovendien helemaal super maar die ben ik kwijt geraakt en is negens te vinde.. nu zoek ik eigelijk weer een nieuwe trainer maar het liefst met 3 cheats ; inf.Ammo , inf. health , inf. bodyarmour meer eigelijk niet. is er iemand die weet of deze bestaat en of iemand die godwithagun nog heeft Alvast bedankt Rodney Reageren
Ghosty Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Welke GTA precies? En verder kun je met googles toch al veel tools/hacks/trainers vinden voor elke GTA. Kijk bijvoorbeeld eens op GTAGarage of TheGTAPlace. Ik geloof eerlijk gezegd niet dat je echt aandachtig hebt gezocht. Reageren
Gta-rodney Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 (bewerkt) Welke GTA precies? En verder kun je met googles toch al veel tools/hacks/trainers vinden voor elke GTA. Kijk bijvoorbeeld eens op GTAGarage of TheGTAPlace. Ik geloof eerlijk gezegd niet dat je echt aandachtig hebt gezocht. Ja oke maar dat heb ik gedaan en 9 van de 10 zit troep in.. en werken niet altijd ingame :S en heb ze bijna allemaal geprobeerd.. en ik zoek gewoon die eene goeie Bewerkt: 26 oktober 2009 door Gta-rodney Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.