damitch Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2009 Ja ik weet dat er al een topic over is, en nee het lukt alsnog niet. Ik heb nu al een paar filmpies en heel veel sites geprobeert maar het blijft maar mislukken. Ik heb een offline account met microsoft live, en in het spel al een save die bij die date van michelle is. Ik probeer nu een 100% save erin te krijgen, maar telkens zegt hij ''please check the hard drive'' Het lijkt erop dat het blijft mislukken, en dat xlive wrap gedoe mislukt ook. Telkens als ik die xlive.dll in gta4 directory zet stopt het spel met werken *vista zegt dan, gta4 has stopped working''. Kan iemand mij eens helpen, met een makkelijke tutorial! En mogelijk linkies.. Ik heb al verborgen mapjes toonbaar gemaakt *zo dom ben ik nou ook weer niet :lol:* Alvast bedankt voor de mogelijke hulp die ik krijg. Mitch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2009 voer gta4 als admin uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2009 Probeer Windows XP vista killt games Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
damitch Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2009 voer gta4 als admin uit En hoe doe je dat? En ik heb binnenkort ergens windows 7, misschien dat het dan lukt. *heb het eergisteren besteld bij acer* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2009 voer gta4 als admin uit En hoe doe je dat? En ik heb binnenkort ergens windows 7, misschien dat het dan lukt. *heb het eergisteren besteld bij acer* heb jij alle adminrechten op je pc bedoelt hij daarmee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2009 voer gta4 als admin uit En hoe doe je dat? En ik heb binnenkort ergens windows 7, misschien dat het dan lukt. *heb het eergisteren besteld bij acer* Rechtermuisknop op het icoontje, en dan op "als administrator uitvoeren" klikken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2009 voer gta4 als admin uit En hoe doe je dat? En ik heb binnenkort ergens windows 7, misschien dat het dan lukt. *heb het eergisteren besteld bij acer* heb jij alle adminrechten op je pc bedoelt hij daarmee dat bedoel ik helemaal niet. Verder moet je eens kappen met het commentaar van dat vista games killt, want dat slaat echt helemaal nergens op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
damitch Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2009 voer gta4 als admin uit En hoe doe je dat? En ik heb binnenkort ergens windows 7, misschien dat het dan lukt. *heb het eergisteren besteld bij acer* Rechtermuisknop op het icoontje, en dan op "als administrator uitvoeren" klikken. Ik zal dat eens proberen. Maar mijn vista is in engels dus ik vertaal het zelf wel even En vista killed sommige spellen wel, daar niet van. Want bijvoorbeeld bij navyfield en rainbow six 2, als je die spellen afsluit staat de hele pc vast dankzij vista. En soms zegt vista dat ik 4000gieg over heb van de 300. (heb 2 hd's) Dus ik vind vista zelf wel rot. En die computer is 100% van mij, en alleen ik gebruik hem en heb 100% admin rechten erop (een account met wachtwoord) Maar kan iemand nog even uitleggen en goed hoe je die saves kan instaleren? Want sommige zeggen download gta4 wrap, en die andere weer xlivewrap. En dan wrap ik, en dan? Dan heb ik een map met dingen erin, moet ik die overgooien in appdata->rockstar games->gta4->savegames? Mitch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2009 je hebt er ook xliveless voor nodig, die haalt GFWL weg, dus ook de link aan de gebruikersnaam. Verder worden de savegames gewoon in Mijn Documenten/Rcokstar Games/GTA4/Savegames geplaatst zonder verdere mappen. Dat Vista games molt is gewoon dikke onzin, het voorbeeld dat jij gaf is gewoon een mooi voorbeeld van het niet als administrator uitvoeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
damitch Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2009 je hebt er ook xliveless voor nodig, die haalt GFWL weg, dus ook de link aan de gebruikersnaam. Verder worden de savegames gewoon in Mijn Documenten/Rcokstar Games/GTA4/Savegames geplaatst zonder verdere mappen. Dat Vista games molt is gewoon dikke onzin, het voorbeeld dat jij gaf is gewoon een mooi voorbeeld van het niet als administrator uitvoeren. Ehm bij documents/rockstar games/gta4 staat geen savegames, alleen maar User music. Serieus, ik word nu alleen maar meer verward van dit >.< Wat moet ik nou doen stap voor stap? ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2009 die map kan je daar zelf aanmaken, als je al xliveless hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
damitch Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2009 (bewerkt) die map kan je daar zelf aanmaken, als je al xliveless hebt Maakt het ook uit welke versie? Ik weet niet welke versie mijn gta4 is namelijk. ik heb net xliveless 1.0.4 gedownload.. *edit* ik moest xlive.dll uitpakken in gta4 map. Gedaan, en toen die savegames overgegooit naar mijn docmuneten-rockstar games-gta4-savegames. en alsnog zegt hij please check your hard drive.... Bewerkt: 27 oktober 2009 door damitch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2009 dan heb je het niet goed gedaan krijg je nog steeds die meldingen van GFWL met iets over de home toetsen? zo ja, dan heb je het niet gord gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
damitch Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2009 dan heb je het niet goed gedaan krijg je nog steeds die meldingen van GFWL met iets over de home toetsen? zo ja, dan heb je het niet gord gedaan. Ja hij zegt nog steeds dat adm.mitchell is aangemeld (mijn offline account) Wat kan ik fout hebben gedaan dan? Ah wat is dit moeilijk zeg, waarom hebben ze het niet gewoon gedaan net als vice city? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 Pak xliveless gewoon eens in dezelfde folder uit dat hij staat, ik weet niet zeker, maar volgens mij vergeet je bestanden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.