misterdj Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Ik zat net de ambulance missies te doen, en ik kwam laatst bij een man die zat alleen met zijn romp boven de grond. :lol: Toen ik erbij ging staan bewoog hij niet, kwam ook niet in de ambu. <_< Het enigste wat hij deed was bloeden. Iemand een idee hoe dat komt? :unsure: Reageren
Lantyz Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Een bug, meer niet. Er was ook ergens een topic over mensen die half uit de grond staken op dit forum. Als het je Paramedic mission hinderde heb je pech, vrees ik. Het is een bug, verder niets bijzonders. Reageren
Patje Boem Boem Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Geplaatst: 18 juni 2005 Zoals hij zei is het gewoon een bug en heb je brute pech. Probeer de missie nogmaals te doen en kijk of je nog altijd hetzelde probleem hebt Reageren
misterdj Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Zoals hij zei is het gewoon een bug en heb je brute pech. Probeer de missie nogmaals te doen en kijk of je nog altijd hetzelde probleem hebt Hoe bedoel je een zinloze up :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.