Jump to content

DJ Serrani


Michael_Scofield94941

Recommended Posts

Wat is dit voor een klere nummer met een grote vleug ADHD. Ik heb werkelijk waar de ballen verstand van dat hele DJ gebeuren maar ik heb zo het donkerbruin vermoeden dat zelfs ik dit nog wel in elkaar kan knutselen wanneer men mij een middagje geeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Sluit het topic maar, ik ga opnieuw beginnen en alle '' singles '' die gemaakt zijn verwijderen.

Je krijgt een beetje tegen wind en je houd er mee op? Dat is zon scheit houding! Verwacht nou niet dat je binnen 1 week echt top mixes kan maken, dit kost maanden, waarschijnlijk wel maanden! Wat jij hebt gedaan kan ik binnen 5 minuten, in die tijd maak je geen mix! Gooi 2 nummers door elkaar, zoek tutorials, dan leer je VirtualDJ beter te begrijpen en krijg je het echte 'gevoel'. Maar je verwacht toch niet dat als je een schuifknop omlaag gooit en af en toe beatgrid aantikt dat we het de perfecte mix vinden? Dat is gewoon een vertyfte chipmunk die vastloopt. Blijf vooral doorgaan, maar laat je eerste singles voor je, dan krijg je tenminste deze tegenwind niet tegen je! Oefen wat, maak mixes, laat ze eventueel aan je vrienden horen en als ze het allemaal top vinden, zoek dan nog eens het topic op! Het is hetzelfde als met voetbal of andere sporten, binnen 1 week kan je het gewoon niet! Deze dingen vergen training, veel training!

Over Virtual DJ kan je in eerste instantie niet veel vinden, maar de filmpjes en tuts bestaan wel. Gewoon op youtube, google, yahoo, de bibliotheek of winkels zoeken, er valt altijd wel iets te vinden over Virtual DJ of DJ'ing.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Sluit het topic maar, ik ga opnieuw beginnen en alle '' singles '' die gemaakt zijn verwijderen.

Je krijgt een beetje tegen wind en je houd er mee op? Dat is zon scheit houding! Verwacht nou niet dat je binnen 1 week echt top mixes kan maken, dit kost maanden, waarschijnlijk wel maanden! Wat jij hebt gedaan kan ik binnen 5 minuten, in die tijd maak je geen mix! Gooi 2 nummers door elkaar, zoek tutorials, dan leer je VirtualDJ beter te begrijpen en krijg je het echte 'gevoel'. Maar je verwacht toch niet dat als je een schuifknop omlaag gooit en af en toe beatgrid aantikt dat we het de perfecte mix vinden? Dat is gewoon een vertyfte chipmunk die vastloopt. Blijf vooral doorgaan, maar laat je eerste singles voor je, dan krijg je tenminste deze tegenwind niet tegen je! Oefen wat, maak mixes, laat ze eventueel aan je vrienden horen en als ze het allemaal top vinden, zoek dan nog eens het topic op! Het is hetzelfde als met voetbal of andere sporten, binnen 1 week kan je het gewoon niet! Deze dingen vergen training, veel training!

Over Virtual DJ kan je in eerste instantie niet veel vinden, maar de filmpjes en tuts bestaan wel. Gewoon op youtube, google, yahoo, de bibliotheek of winkels zoeken, er valt altijd wel iets te vinden over Virtual DJ of DJ'ing.

Succes!

Ik heb niet gezegd dat ik ermee ga stoppen, zeker niet, maar dit waren maar test nummers, ik ben nu bezig aan een megamix TEST, maar hier lijkt het me niet geweldig om dit te posten, aangezien dit een GTA Forum is :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dit voor een klere nummer met een grote vleug ADHD. Ik heb werkelijk waar de ballen verstand van dat hele DJ gebeuren maar ik heb zo het donkerbruin vermoeden dat zelfs ik dit nog wel in elkaar kan knutselen wanneer men mij een middagje geeft.

En blij

Link to comment
Delen op andere websites

Sluit het topic maar, ik ga opnieuw beginnen en alle '' singles '' die gemaakt zijn verwijderen.

Je krijgt een beetje tegen wind en je houd er mee op? Dat is zon scheit houding! Verwacht nou niet dat je binnen 1 week echt top mixes kan maken, dit kost maanden, waarschijnlijk wel maanden! Wat jij hebt gedaan kan ik binnen 5 minuten, in die tijd maak je geen mix! Gooi 2 nummers door elkaar, zoek tutorials, dan leer je VirtualDJ beter te begrijpen en krijg je het echte 'gevoel'. Maar je verwacht toch niet dat als je een schuifknop omlaag gooit en af en toe beatgrid aantikt dat we het de perfecte mix vinden? Dat is gewoon een vertyfte chipmunk die vastloopt. Blijf vooral doorgaan, maar laat je eerste singles voor je, dan krijg je tenminste deze tegenwind niet tegen je! Oefen wat, maak mixes, laat ze eventueel aan je vrienden horen en als ze het allemaal top vinden, zoek dan nog eens het topic op! Het is hetzelfde als met voetbal of andere sporten, binnen 1 week kan je het gewoon niet! Deze dingen vergen training, veel training!

Over Virtual DJ kan je in eerste instantie niet veel vinden, maar de filmpjes en tuts bestaan wel. Gewoon op youtube, google, yahoo, de bibliotheek of winkels zoeken, er valt altijd wel iets te vinden over Virtual DJ of DJ'ing.

Succes!

Ik heb niet gezegd dat ik ermee ga stoppen, zeker niet, maar dit waren maar test nummers, ik ben nu bezig aan een megamix TEST, maar hier lijkt het me niet geweldig om dit te posten, aangezien dit een GTA Forum is :)

En daardoor kunnen wij niet mixen? ;'(

Link to comment
Delen op andere websites

Sluit het topic maar, ik ga opnieuw beginnen en alle '' singles '' die gemaakt zijn verwijderen.

Je krijgt een beetje tegen wind en je houd er mee op? Dat is zon scheit houding! Verwacht nou niet dat je binnen 1 week echt top mixes kan maken, dit kost maanden, waarschijnlijk wel maanden! Wat jij hebt gedaan kan ik binnen 5 minuten, in die tijd maak je geen mix! Gooi 2 nummers door elkaar, zoek tutorials, dan leer je VirtualDJ beter te begrijpen en krijg je het echte 'gevoel'. Maar je verwacht toch niet dat als je een schuifknop omlaag gooit en af en toe beatgrid aantikt dat we het de perfecte mix vinden? Dat is gewoon een vertyfte chipmunk die vastloopt. Blijf vooral doorgaan, maar laat je eerste singles voor je, dan krijg je tenminste deze tegenwind niet tegen je! Oefen wat, maak mixes, laat ze eventueel aan je vrienden horen en als ze het allemaal top vinden, zoek dan nog eens het topic op! Het is hetzelfde als met voetbal of andere sporten, binnen 1 week kan je het gewoon niet! Deze dingen vergen training, veel training!

Over Virtual DJ kan je in eerste instantie niet veel vinden, maar de filmpjes en tuts bestaan wel. Gewoon op youtube, google, yahoo, de bibliotheek of winkels zoeken, er valt altijd wel iets te vinden over Virtual DJ of DJ'ing.

Succes!

Ik heb niet gezegd dat ik ermee ga stoppen, zeker niet, maar dit waren maar test nummers, ik ben nu bezig aan een megamix TEST, maar hier lijkt het me niet geweldig om dit te posten, aangezien dit een GTA Forum is :)

En daardoor kunnen wij niet mixen? ;'(

Laat maar, dit is geen forum dat bedoeld is om je eigen muziek en mix te laten horen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje, wat wil je eigenlijk gaan doen? Wat is DJ Serrani. Je interesses zijn muziek en DJ's, maar dat kan ik nog steeds op meerdere manieren zien. Je kan namelijk 3 kanten op:

Producer - Wil je vanaf niets (of een paar sampletjes) een nieuw nummer maken?

DJ - Wil je bestaande nummers vloeiend (of met een rede niet-zo-vloeiend) in elkaar laten overlopen om een swingend geheel te maken?

Remixer - Wil je bestaande nummers zo aanpassen dat het de essentiele elementen heeft van het origineel, maar een feel die meer bij DJ Serrani past?

Ik ben helemaal geen pro of zo, maar ik heb zowel met het DJ-en als produceren wel wat geprobeerd. Mijn DJ-mixes zijn nog zeer matig, maar ik merk dat ze naar mate ik meer oefen beter worden (PM me als je graag mijn minimal techno mix wil horen (verwacht er niet te veel van!!!).

Het produceren van nummers wordt vaak ook DJ genoemd, maar gaat heel anders. ik heb ook een aantal D'n'B nummers gemaakt, ze zijn alleen helemaal niet goed. Als je nummers maakt (of het nou D'n'B of House of HC of Jazz-fusion is, maakt niet uit), maak laagjes, laagjes en nog meer laagjes. Dat gave house lijkt een beat en een melodie, maar er zijn zoveel geluiden en subtiele verschillen en wendingen. Bij de een (minimal) wat meer dan de ander (HC), maar je moet er altijd op letten dat je veel sporen toevoegt (en op tijd weghaalt), dat is het verschil tussen een verzameling geluiden en een interessant elektronisch nummer.

Remixen heb ik nooit geprobeerd, maar je moet ook uitgaan van een eigen productie waar je samples aan toevoegt. Ik heb je filmpje niet gezien maar wat ik hier lees heb je een nummer alleen gepitcht en wat geluid weggehaald, dan kan een DJ tijdens zijn mix ook.

Dus ook ik zeg, ga door (waar je ook mee bezig bent). blijf oefenen en houd op ons op de hoogte, alleen dan kunnen we je helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb die remix dan wel niet kunnen luisteren, maar van wat ik hier lees: geef in ieder geval niet op! :) Zeker niet omdat een paar mensen je vertellen dat het niet klinkt of dat het als beginnersmuziek klinkt.

Ik wil niet zeggen dat ik er verstand van heb of dat ik het zou kunnen, maar ik remix en producer zelf namelijk regelmatig muziek met het programma FLStudio. (Fruity Loops Studio) Dit programma is meer bedoelt om muziek te produceren en te remixen... Maar mijn eerste nummers klonken nou ook niet echt bepaald 'super', daarentegen vind ik de muziek die ik nu remix en maak een stuk beter klinken. (Tussen haakjes :puh: niet dat ik een professionele producer/remixer ben ofso, maar om maar aan te geven wat ik bedoel xD)

Heb zelf eigenlijk nog nooit gebruik gemaakt van Virtual DJ, maar ben toch benieuwd naar een van je remixen. xD Gewoon blijven proberen en het regelmatig laten luisteren door anderen zodat ze je kunnen beoordelen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...