llllllllll Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 hallo iedereen je hebt vaak mods waarbij je CLEO nodig hebt (zoals Design your Own Mission) maar ik heb CLEO geïnstalleerd en ik wil Gta SA opstarten maar ik krijg een fout te zien van GTA San Andreas Reageert Niet blablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablabla /\ blablablablablablablablablablablablablabla /\/\ Raport verzenden Niet verzenden kan iemand me helpen please /\/\/\ Reageren
DingKing Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 hallo iedereen je hebt vaak mods waarbij je CLEO nodig hebt (zoals Design your Own Mission) maar ik heb CLEO geïnstalleerd en ik wil Gta SA opstarten maar ik krijg een fout te zien van GTA San Andreas Reageert Niet blablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablabla /\ blablablablablablablablablablablablablabla /\/\ Raport verzenden Niet verzenden kan iemand me helpen please /\/\/\ Wil je aub een serieuze foutmelding hier neer zetten en geen blablabla... Dit helpt niet echt he! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Heb je de compact exe gedownload van de SannyBuilder site? http://public.sannybuilder.com/gtasa_exe_idb/compact.rar (Wachtwoord: CVehicle) Reageren
llllllllll Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 (bewerkt) Heb je de compact exe gedownload van de SannyBuilder site? http://public.sannybuilder.com/gtasa_exe_idb/compact.rar (Wachtwoord: CVehicle) hmm nee BEDANKT nou nog ff testen EDIT: moet ik die door de gewone GTA SA.exe vervangen (denk het maar ik wist het niet zeker EDIT 2: hij doet het niet! ik wil de compact.exe verplaatsen en dan krij ik een fout dat er niets in staat fozow? Bewerkt: 27 oktober 2009 door llllllllll Reageren
llllllllll Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 hallo iedereen je hebt vaak mods waarbij je CLEO nodig hebt (zoals Design your Own Mission) maar ik heb CLEO geïnstalleerd en ik wil Gta SA opstarten maar ik krijg een fout te zien van GTA San Andreas Reageert Niet blablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablabla /\ blablablablablablablablablablablablablabla /\/\ Raport verzenden Niet verzenden kan iemand me helpen please /\/\/\ Wil je aub een serieuze foutmelding hier neer zetten en geen blablabla... Dit helpt niet echt he! sorry Reageren
.Senne Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Extract de .rar file, vul het wachtwoord in, kopiëer de gta_sa.exe die je uit het .rar bestand hebt gehaald en plak die dan in je GTA San Andreas installatiemap. Kies gewoon steeds toestaan, normaal moet dat perfect werken. Overigens, @ DingKing: die foutmelding is steeds hetzelfde, met 'gta san andreas reageert niet meer' weten we hier wel genoeg. Al die andere tekst die de topicstarter heeft vervangen door 'blablabla' is van geen enkel belang. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.