Jump to content

FREEFALL

cj_grove

Recommended Posts

Kijk is in de zoekfunctie: er staat al een topic over.

Voor de rest gewoon blijven proberen, het is een van de moeilijkste missie kwa vliegkunst. :puh: Probeer gewoon zo hoog mogelijk te vliegen en dan in duikvlucht naar de corona toe vliegen. De rest is kinderspel

Delen op andere websites

Voor de rest gewoon blijven proberen, het is een van de moeilijkste missie kwa vliegkunst. :puh: Probeer gewoon zo hoog mogelijk te vliegen en dan in duikvlucht naar de corona toe vliegen. De rest is kinderspel

2 zelfs! <_<

Delen op andere websites

Voor de rest gewoon blijven proberen, het is een van de moeilijkste missie kwa vliegkunst. :puh:  Probeer gewoon zo hoog mogelijk te vliegen en dan in duikvlucht naar de corona toe vliegen. De rest is kinderspel

Ja die raad had ik al gelezen, kheb het geprobeerd, maar ofwel ben ik te rap beneden en kan ik het vliegtuig niet meer inhalen, ofwel valt m'n moter stil :/

net 3x opnieuw geprobeerd, heb het nog steeds niet.

dit is beslist de irritantste missie in alle GTA series EVER.

Ik haat het.

Bewerkt: door SuperSiN
Delen op andere websites

Jullie hebben wel gelijk het is een mega stomme missie! :angry:

Vind het de stomste missie van het hele spel, heb hem naar een stuk of 8x pas gehaald! :rolleyes:

Laat dit topic nu maar rusten.

Het is ondertussen al een tijdje geleden waneer het topic geopend was.

De Walktrough en de links die er zijn gegeven voldoen wel.

Delen op andere websites

het is gewoon niet te doen want je gaat te snel naar beneden en hij vliegt niet op dezelfde snelheid maar sneller en rockstar het deze missie niet moeten deon want hij kan niet :angry: :angry:

Delen op andere websites

Vooraf had ik al gelezen dat deze missie moeilijk was, maar toen ik er uiteindelijk aan toekwam, heb ik hem in twee keer gehaald :lol: :lol:

Wat ik probeerde te doen is het volgende:

probeer ongeveer op dezelfde hoogte te komen als het naderde vliegtuig,

nader een beetje rechts van dat vliegtuig, ( links kan ook maar verdere instructies ook omdraaien)

van zodra het vliegtuig binnen het bereik van de radar komt ( niet meer tegen de rand geplakt)

draai je zo scherp mogelijk naar links, met veel banking, normaal zal de jet je net inhalen

en heb je maximale tijd om die kleine achterstand in te halen om door de corona te vliegen!!! Let erop dat je niet te veel hoogte verliest ( hou de neus omhoog)

Misschien handig om los van de missie een beetje te oefenen op bochten te maken, een beetje gevoel krijgen voor je draaicirkel, dat had ik voor de fun al veel gedaan.

Veel geluk ermee!!!

Delen op andere websites

Jah, ik ken het probleem, ik heb er ook 2 keer over gedaan, vette missie trouwens als je er eenmaal in bent. Je moet super hoog (echt op z'n hoogst) gaan vliegen, en dan in snel omkeren als je het vliegtuig op de radar ziet bewegen, dan in duikvlucht eropaf. Niks moeilijks aan, alleen even oefenen :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...