gtanick Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Gta San andreas voor de pc is een dvd versie maar ik heb geen dvdrom dus dan zal ik hem niet kunnen spelen maar is gta san andreas niet op cd rom? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 nee anders moeten ze 6cd's (cd-rom) nodig hebben <_< voor DVD hoef je alleen maar 1tje (4GB) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtanick Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 dus heb niks aan het spel want heb geen dvd rom speler <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 dus heb niks aan het spel want heb geen dvd rom speler <_< Dus heb je pech of ga je een dvdspeler halen. Wat mij betreft discussie beindigd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 dus heb niks aan het spel want heb geen dvd rom speler <_< Dus heb je pech of ga je een dvdspeler halen. Wat mij betreft discussie beindigd. Als ik jou was zou ik maar eens stoppen met agressief en bijdehand posten ... Je zult inderdaad een DVD Speler moeten gaan halen, zo duur zijn ze niet meer tegenwoordig. Ik denk dat je er voor ong. €20,-- al eentje kunt halen. Zonder DVD Rom kan je je San Andreas niet afspelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 dus heb niks aan het spel want heb geen dvd rom speler <_< Dus heb je pech of ga je een dvdspeler halen. Wat mij betreft discussie beindigd. Als ik jou was zou ik maar eens stoppen met agressief en bijdehand posten ... Je zult inderdaad een DVD Speler moeten gaan halen, zo duur zijn ze niet meer tegenwoordig. Ik denk dat je er voor ong. €20,-- al eentje kunt halen. Zonder DVD Rom kan je je San Andreas niet afspelen Downloaden?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JaSzA Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Dat is illegaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Waar heb jij het nou weer over? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Hoe wilde je dan een DVD speler gaan downloaden dat is een apart kastje wat ze in je PC monteren meer niet hoor ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Hij bedoelt het spel downloaden, maar over download praten/tips geven is verboden . En tja, als ze GTA San Andreas op CD-rom hadden gedaan waren er net als bij De Sims 2 zo'n 4 á 5 CD's nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KingSix Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ik denk dat je toch beter kunt overwegen om een DVD-speler te kopen, meer en meer games schakelen over naar DVD omdat ze simpelweg met 5 of 6 CD's zitten en zoals het er nu naar uit ziet gaan games er niet kleiner op worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Als ik jou was zou ik ook gewoon een DVD-rom halen, het bste kun je een DVD-brander halen, die leest DVD's én je kunt er nog meer mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtanick Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 dus heb niks aan het spel want heb geen dvd rom speler <_< Dus heb je pech of ga je een dvdspeler halen. Wat mij betreft discussie beindigd. Als ik jou was zou ik maar eens stoppen met agressief en bijdehand posten ... Je zult inderdaad een DVD Speler moeten gaan halen, zo duur zijn ze niet meer tegenwoordig. Ik denk dat je er voor ong. €20,-- al eentje kunt halen. Zonder DVD Rom kan je je San Andreas niet afspelen Downloaden?? ken je site waar je kunt downloaden :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtanick Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Als ik jou was zou ik ook gewoon een DVD-rom halen, het bste kun je een DVD-brander halen, die leest DVD's én je kunt er nog meer mee heej stino als ik dus een dvdbrander ga halen kan ik dus gta spelen en nog branden ook? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ik ga geen sites/ftp geven om te downloaden, maar als je geen geld hebt voor een DVD speler, maar je hebt wl het spel gekocht zou ik niet weten waarom je het niet zou mogen downloaden... Je hebt toch een originele kopie? Maarja, zal hier verder niet op ingaan, anders krijg ik een mod op me (Ook geen PM, dat kunnen admins lezen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.