Jump to content

thermal goggles


jvj

Recommended Posts

ik kan ze nie vinden in madd doggs mansion :N vroeger was het er wel. het is toch naast de tvspelconole, waar je tijdens de stealthmissie een gamer zag zitten? ik heb wel de savedgamefix gedaan, zodat je na het saven van madd doggs huis nog kunt basketten

spel is 100%compleet

Bewerkt: door VWO-er
Spoiler verwijderd
Link to comment
Delen op andere websites

ik kan ze nie vinden in madd doggs mansion :N vroeger was het er wel. het is toch naast de tvspelconole

De Thermal Goggles zijn eenmalig, je pikt ze op en ze spawnen niet meer terug ;) .

en de night-vision kijker wel! Elke keer wanneer ik het bezoek, is de nachtkijker er en de goggles niet.

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan ze nie vinden in madd doggs mansion :N vroeger was het er wel. het is toch naast de tvspelconole

De Thermal Goggles zijn eenmalig, je pikt ze op en ze spawnen niet meer terug ;) .

en de night-vision kijker wel! Elke keer wanneer ik het bezoek, is de nachtkijker er en de goggles niet.

Klopt, want de NightVision Goggles komen terug, maar de Thermals niet, onthoud dat maar :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...