Cabyon Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Ik ben best wel tevreden over het resultaat, maar ik krijg er geen border omheen (als ik dan een nieuwe layer doe krijg ik alpha en dan zwart?) En ik weet niet wat voor een andere effecten ik kan toevoegen. Tevens heb ik ook geen idee hoe ik dit in sig formaat kan doen. Iemand? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Ik vind hem wel wat hebben, maar aan de andere kant wat leeg, ik denk dat je beter eerst kunt proberen om signatures te maken en dan beginnen met Anime-renders, die zijn het makkelijkste voor een beginner, signatures zijn niet zo moeilijk op te vullen dus is dat voor een beginner ook makkelijker Want nu heb je al gauw dat je niet weet wat je met de lege ruimte aan moet, tenminste bij mij dan. Reageren
Cabyon Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Anime-renders zouden dan wel goed voor beginners kunnen zijn, maar dat vind ik niks. Nog iemand antwoord op die vragen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.