thuron Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 (bewerkt) Ik wilde een 0.3 menu maken, maar nu zit ik vast. zie de opmerkingen in en na de code if (strcmp("/menu", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, "menu", "Enter\nBuy Points\n Information", "Select", "Exit"); //eerst doe ik hier select op het 2e item waardoor de inputbox verschijnt. return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { new Quantity = strval(inputtext); new CurrMoney = GetPlayerMoney(playerid); gCheckout[playerid]= Quantity*Cost; if(dialogid == DIALOGID) { if(response) { if(listitem == 0) { SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,"some message here"); } if(listitem == 1) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_INPUT, "Points", "", "Select", "Cancel"); // deze inputbox dus. daar zet ik een getal in en doe select waardoor } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+1) { new s[128]; format(s,sizeof(s),"Points: %i\n\nCost: %i$",Quantity,gCheckout[playerid]); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+3,0,"lolzzzz",s,"Buy","Cancel"); //Dit verschijnt. dit geeft een totaal van de kosten. zodra ik buy doe, zou er geld af moeten gaan. } else if(dialogid == DIALOGID+3 && CurrMoney >= gCheckout[playerid]) { new PointsStringbought[128]; format(PointsStringbought,sizeof(PointsStringbought),"You have bought %i Points for $%i",PointsQuantity,gCheckout[playerid]); GivePlayerMoney(playerid,-gCheckout[playerid]); return 1; } else if(dialogid == DIALOGID+3 && CurrMoney <= gCheckout[playerid]) { SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,"You do not have enough money."); return 1; } return 0; } Hij gaat wel naar DIALOG+3 met de BUY button, maar hij haalt geen geld van me af en verzend me geen berichten. hoe kan ik dit fixen? Bewerkt: 27 oktober 2009 door thuron Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.