zeelandman Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Haaj ik heb al zins een tijdje San Andreas (voor pc) hij deed het super maar ik had hem uitgespeeld maar toen wou ik mod's installeren maar nu blijft die hangen op de helft. ik had hem er al afgegooid en alle bestande verwijderd maar niks. wat kan ik doen want ik wil het gewoon kunnen blijven spelen. gr: floris Reageren
woveriene Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 (bewerkt) Wil je het gewoon blijven spelen? Dan zal je de MODS eraf moeten halen. Kijk ook even in je ''map'' van GTA SA , wellicht dat daar misschien bestanden staan Voor hulp bij mods kun je terecht in dit forum Bewerkt: 27 oktober 2009 door woveriene Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Heb je versie 1 of versie 2? Je kunt namelijk v2 niet modden zonder dat je de patch geïnstalleerd hebt (te vinden bij de downloads). Je kunt kijken welke versie je hebt in Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > Data > Script. Kijk dan naar het bestandje script.img: - Het is versie 1 als dat 568 kb is. - Het is versie 2 als dat 562 kb is. Maar dit soort vragen hoort in het modding forum, bij deze verplaatst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.