AXIO Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Ik heb sinds gisteravond dat me PS3 het niet meer volledig doet. Ik doe hem aan, maar ik krijg geen beeld. Ik druk op de PS knop van de controller, hij gaat niet aan. We hebben nu al 2x gehad dat er in beeld kwam, dat hij de harde schijf niet kan vinden. Ik heb net even gekeken naar me PS3 of stekkers er wel goed inzaten enz, of weer beetje schoongemaakt, stekkers er weer in pluggen. Hij doet het nog steeds niet. Kan iemand me helpen? Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 (bewerkt) Ik weet niet of dit je PS3 systeem reset of iets, maar het schijnt ergens goed voor te zijn en je kan het altijd proberen. Je moet dan het volgende doen: -zet je Ps3 helemaal uit. -Nu weer aan. -Houd de powerknop aan de voorkant ongeveer 5 seconden in totdat ie 2 keer piept. Als het goed is reset de PS3 zichzelf nu. Ohja, je kan ook je PS3 uitzetten, dan de disc-uit knop inhouden, en hem dan met de knop achterop aanzetten. Dan gaat de PS3 hard blazen, misschien dat dit ook ergens goed voor is. Bewerkt: 27 oktober 2009 door Nick_Kerkwijk Reageren
Djmaddox Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Nee werkt niet.. Heb je nog garantie? Zoja, stuur hem dan terug? Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Bel gewoon even met de klantenservice van Playstation. Dit heb ik vaak genoeg gedaan en je wordt goed geholpen. Hier staat het telefoonnummer wel. Reageren
Rullez Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Het kan zijn dat het last heb van Yellow Light of Dead heb. Hier valt zelf wel wat aan te doen, maar ik heb net even rond gekeken op Google en dan zou je je contactjes opnieuw moeten solderen en dus je hele PlayStation 3 uit elkaar moet halen. Om even zeker te weten dat je nou wel of niet Yellow Light of Dead heb wil je even kijken of je een geel lichtje op je PlayStation 3 krijg als je hem aan probeert te zetten? Reageren
Dieko Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Welk GB versie van de PS3 heb je? Gratis tel nummer van PS3 klantenservice 0495574817 Reageren
FGras Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 -nog garantie? -welke PS3 heb je? -geeft hij een geel lampje aan? -verplaats jij m niet als hij aan staat? -staat/stond hij niet in een te kleine (dichte) ruimte? na het beantwoorden van deze vragen kan ik je miss helpen Reageren
j0uk3 Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Waarschijnlijk zit je Hardeschijf ern iet goed in, Ik had dit probleem namelijk ook. Volg de stappen op deze site:Klik En dan moet je hem er gewoon weer inzetten. Als het goed is werkt je PS3 dan weer. Garantie vervalt niet, staat namelijk in het Intructie boekje wat je bij je PS3 hebt gekregen, Daar staat trouwens ook in hoe je je Harde schijf moet vervangen. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.