Jump to content

Framerates niet zo goed als verwacht


warhoofd3

Recommended Posts

Hoi,

ik heb gisteren mijn nieuwe PC gekregen:

Asus P7P55D(met alle drivers)

Intel Core i7-860 2.8GHz

4GB DDR3-1600(waarvan maar 3GB te gebruiken is, 32-bit OS)

Powercolor Radeon HD5850 1GB(met de laatste drivers)

Samsung Spinpoint F1 1TB

Windows XP SP3 32-bit

Het eerste spel wat ik erop probeerde was natuurlijk GTA IV, maar de prestaties stelden me heel erg teleur.

Ik speelde het op 1920*1080 en maximale instellingen, behalve View Distance op 32 en Traffic Density op 50(anders kun je je niet meer vooruit bewegen op snelwegen :puh: )

Op sommige stukken dropte de FPS tot 15, en dat is niet fijn spelen. Dat gebeurde niet vaak, maar alsnog veel te lage framerates.

Op YT heb ik filmpjes gezien van mensen die 40+FPS kregen met deze processor+videokaart, zelfs op de meeste drukke delen van GTA IV.

aarom krijg ik zulke slechte framerates? :( En wat kan ik eraan doen?

Timmyhawky

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen op GTAForums.com rapporteren grote verbeteringen op 64 bits besturingssystemen. Probeer Windows 7 64 bit eens. :)

Ik zou als ik jou was de reflectieresolutie ietsjes lager zetten, aangezien GTA IV's reflectiesysteem niet erg scherp is, hoe hoog je alles ook zet.

Link to comment
Delen op andere websites

probeer ook eens de resolutie lager te zetten, dat is een best groot punt in gta4

Dat was ik dus niet van plan, ik wil namelijk wel op mooie instellingen spelen(maar met Djmaddox' tip gaat het al stukken beter bijna zonder lag)

Mensen op GTAForums.com rapporteren grote verbeteringen op 64 bits besturingssystemen. Probeer Windows 7 64 bit eens. :)

Ik zou als ik jou was de reflectieresolutie ietsjes lager zetten, aangezien GTA IV's reflectiesysteem niet erg scherp is, hoe hoog je alles ook zet.

Ik zet Windows 7 64bit er morgen op :)

Bedankt voor de tip voor de reflectie-resolutie, mooi meegenomen die extra FPS en het ziet er idd niet slechter uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...