Jump to content

Auto probleem in SAMP


dennisvgrinsven

Recommended Posts

Ik had een vraagje ik heb een eigen server ik speel er meestal in mee vrienden. Mag wat me op valt is toen ik nog mag net een paar weken mijn server had en ik reed in een auto in het donker gaan gewoon mijn lichten aan, en als ik wou uitstappen bleef alles aan motor en licht. Mag nu een aantal maanden veder en doe dan het zelfde gaan alle bij de dingen uit als ik uitstap. Weet iemand hoe ik het weer terug krijg naar hoe het eerst was.

Iemand een idee ?? :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk hoort dit bij de nieuwe 0.3 functies. Nu zijn er een aantal updates, waaronder er iets met de autolichten en schade is gedaan. Dus vermoedelijk hoort dit bij de nieuwe functies, en valt dus niks tegen te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een vraagje ik heb een eigen server ik speel er meestal in mee vrienden. Mag wat me op valt is toen ik nog mag net een paar weken mijn server had en ik reed in een auto in het donker gaan gewoon mijn lichten aan, en als ik wou uitstappen bleef alles aan motor en licht. Mag nu een aantal maanden veder en doe dan het zelfde gaan alle bij de dingen uit als ik uitstap. Weet iemand hoe ik het weer terug krijg naar hoe het eerst was.

Iemand een idee ?? :tu:

misschien Zit Dat nu wel in SAMP 0.3

en zat het niet in 0.2x

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...