Trax Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Heb 2 boeken gevonden in een Safe House, waar 2 boeken lagen die nogal wat gelijkenissen vertoonden met films/boeken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 (bewerkt) Dat heb je goed gevonden. The Last of The Mohicans heb ik zelf ook, alleen nog nooit gelezen. Ik denk dat er misschien nog wel meer boeken zijn te vinden in andere Save Houses. Ik ga wel eens kijken in alle kamers. In welk Save house heb je deze boeken dan gevonden? Bewerkt: 12 juni 2005 door Mazzeltje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 In het huis bij Angel Pine Volgens mij op het bed. Iig daar in de buurt. Ik heb trouwens nog een Easter Egg(je) gevonden. Een fles, drank denk ik, met de naam Rockstar. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Se7en kan er niet een linkje gegeven worden naar je foto:) Hij is een beetje erg groot. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ik dacht tot in de regels stond: Verklein je plaatje... :lol: ___________________________ Goed Gevonden! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ja goed gevonden vooral die op de fles want dat is toch wel heel klein. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Die fles daar was ik ook al achter maar die boeken? Das wel heel toevallig A few Good man die heb ik gelezen, maar wat doet ie nou in SA? heeft het een link met iets dat in Sa is? Heel goed gevonden Se7en ik ben trots op je Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Nog een leuke: Lees altijd de ingredienten, want dan weet je wat je eet. Tenminste ... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Nog een leuke:Lees altijd de ingredienten, want dan weet je wat je eet. Tenminste ... Goed gevond spijtig dat je dat niet kunt lezen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Hier nog eentje, vond ik in een Save House in San Fierro: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 @ MClaw, was al héél lang bekend. @ Royce, logisch dat het niet is te lezen. Het zijn allemaal letters en leestekens door elkaar ... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 @ MClaw, was al héél lang bekend.@ Royce, logisch dat het niet is te lezen. Het zijn allemaal letters en leestekens door elkaar ... Neen dat bedoel ik niet Ik bedoel dat je dat niet duidelijker kan zien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 cool gevonden (hoef ik teminste geen boeken meer te kopen) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) Ik heb ook een paar dingen gevonden in een paar Save Houses. 1. Een Milkshack beker. 2. Tijdschriften over motor's en auto's. 3. En wat dit is weet ik niet, Maar het hing op een prikbord in een kamer. Bewerkt: 14 juni 2005 door Mazzeltje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Ik heb ook een paar dingen gevonden in een paar Save Houses.1. Een Milkshack beker. 2. Tijdschriften over motor's en auto's. 3. En wat dit is weet ik niet, Maar het hing op een prikbord in een kamer. als dit easter eggs zijn dan is alles een easter egg. zo kan je van elk ding in je save house of waar dan ook een foto maken en zeggen: het is een easter egg niet al te negatief opvatten hoor Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts