sean5874 Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 (bewerkt) Hallo, Ik wil een eigen samp server opzetten, ik heb de bestanden van de wikipedia-pagina gedownload. Ik heb alles aangepast wat volgens de readme moest maar toch krijg ik elke keer één van deze foutmeldingen (of allemaal tegelijk ) - Ik moet het wachtwoord veranderen van het standaardpass (al gedaan maar toch zegt ie het) - Hij kan server.cfg niet vinden - Hij kan de scripts niet vinden Wat moet ik doen? Groeten, sean5874 *edit* Ik heb nog even wat 'geknutseld' en nu verschijnt er een opdrachtprompt die mij verteld dat alles geladen is, maar verder gebeurt er niks. Wat moet ik dan doen? Bewerkt: 27 oktober 2009 door sean5874 Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Lees dit even zeer goed of kijk filmpjes van YouTube. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Dit al eens doorgenomen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.