norimans Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Hallo, ik heb gta san andreas en heb laatst 4 car mods geinstalleerd en in het begin deden twee het en de andere bleven gewoon hetzelfde model en nu na een week zijn alle vier de auto's gewoon nog hetzelfde maar ik heb ze niet geunninstaled of de backups terug gezet. kan dit liggen aan dat ik Windows Vista heb en weet iemand waarom ik nu alle mods die ik installer niet kan zien. Reageren
Remi-X Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Ja, meestal ligt het aan Vista. Bij Vista moet je namelijk nog iets extra's doen, genaamd Als Administrator uitvoeren. Rechtermuisklik op het programma waar jij je mods mee wilt installeren (IMG Tool 2.0, Spark, Alci's IMG Editor et cetera)> Eigenschappen > Tabblad Compatibiliteit > Als Administrator uitvoeren aanvinken en op Ok klikken. Nu je mod installeren, en hij behoort te werken. (Downgraden is hier niet het geval. Als je niet hebt gedowngrade voordat je mods installeert, zal het spel steken bij de helft van het laden.) Reageren
norimans Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Ja, meestal ligt het aan Vista. Bij Vista moet je namelijk nog iets extra's doen, genaamd Als Administrator uitvoeren. Rechtermuisklik op het programma waar jij je mods mee wilt installeren (IMG Tool 2.0, Spark, Alci's IMG Editor et cetera)> Eigenschappen > Tabblad Compatibiliteit > Als Administrator uitvoeren aanvinken en op Ok klikken. Nu je mod installeren, en hij behoort te werken. (Downgraden is hier niet het geval. Als je niet hebt gedowngrade voordat je mods installeert, zal het spel steken bij de helft van het laden.) Het is gelukt je moest het spel niet in administrator uitvoeren dan ging het wel goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.