Jump to content

Ik zoek een nieuwe Desktop


bramboy

Recommended Posts

Hey, k zoek een nieuwe desktop voor online games, school & internet.

Budget: Max. €350

Doel: Online gaming ( zoals warrock ), School & gewoon internetten

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: Maakt niet uit zolang de pc maar werkt.

Benodigde randapparatuur: Geen. evt muis, toetsenbord etc. voor niet al te grote meerprijs.

Besturingssysteem: Minstens: Windows Vista Home Premium

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: geen

Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: AMD/Intel

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Bedrijf inelkaar laten zetten

Extra koeling (voor overklokkken)?: -

Ik hoop dat ik er 1 kan vinden met mijn budget _O_

Bewerkt: door bramboy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga aan de slag, geef me 10 minuutjes. Let wel: het is een gruwelijk krap budget, dus verwacht alles behalve high end hardware...

Edit: persoonlijk raad ik je toch aan meer te sparen, zodat je wat betere hardware kan kopen want ik wordt gedwongen tot het samenstellen van een systeem met alleen maar de goedkoopste en langzaamste onderdelen. Tenzij het natuurlijk echt nodig is..

Het is lastig om lager dan dit te gaan, en ik hoop voor je dat je Windows ergens hebt liggen want Windows Vista kost al bijna de helft van je systeem... =1&product[221722]=1&product[224882]=1&product[67577]=1&product[59298]=1&product[219782]=1&product[215641]=1&product[224667]=1&product[97583]=1"]klik!

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Kun je echt niet zelf een PC in elkaar zetten, of kan de buurjongen van 2 blokken verderop dat niet voor je doen? Dat scheelt al 60 Euro! Je kan voor die 60 euro een betere processor kopen (Athlon X3) en een betere grafische kaart zoals de 4650 i.p.v. de 4550. Een PC in elkaar zetten is niet moeilijk, maar ik snap dat je het liever niet wilt. Maar ken je echt niemand die het voor jou kan doen? Of kijk anders eens 2e hands! Op marktplaats kun je met een beetje goed zoeken wel een leuke game PC op de kop tikken voor 350/400 euro.

EDIT: @ Hierboven: SA zal het niet doen, heel misschien op low met lage framerate, GTA Vice City zal het wel doen, maar zal ook geen geweldige framerate hebben op hogere resoluties.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Videokaart= dikke prut.

Processor= Gaat wel voor de oudere games, maar veel kan je er niet mee spelen icm die videokaart.

zou gta sa en gta vc er opwerken .. ?

neem het advies nu maar voor lief, met 10x een systeem posten en vragen "is deze dan goed" kom je geen steek verder en irriteer je ons alleen maar omdat je moeilijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...