bramboy Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Goedendag, Ik heb al sinds een weekje of 2,3 dit in gebruik Ik hoop dat jullie er ook wat aan hebben! LET OP: JE MOET WEL JE REKENING NUMMER INVULLEN 1. Navigeer naar: Deze link LET OP: ALLEEN NL/COM DOMEIN SELECTEREN DE REST MOET JE VOOR BETALEN. 2. Pak een leuke domeinnaam. 3. Vul je gegevens in. 4. Je krijgt een mail met bevestiging. ( dan als je naar je domein gaat, zie je "Dit domein is gereserveerd" ) 5. Wacht 1 a 2 dagen, dan krijg je nog een bevestiging en een mail dat de site geactiveerd is 6. Log hier in 7. Activeer je "Blog" Als je je blog wilt houden incl met log in/register/ housekeeping, dan is de tut voor jou hier geëindigt. 8. Ga naar de web-FTP 9. Verweider alle bestanden in de site. 10. Upload jou site. Het heeft geen MySql volgensmij. Deze tut is ten einde ik hoop dat je er veel aan zult hebben Mvg Bram Wanneer deze actie is geëindigt mag hier een slotje op. Maar omdat deze actie al verlopen is en toch nog werkt zet ik hem maar online. Veel suc6 Reageren
Ghosty Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Rekeningnummer invoeren? Klinkt een beetje naar scam. Te mooi om waard te zijn. Reageren
Thundercover Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Volgens mij heb je enkel geen administratiekosten bij deze actie, maar zo te zien moet je nog steeds je domein per maand betalen. Reageren
marcootje Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 domeinnamen betaal je meestal per jaar toch? Reageren
Thundercover Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Looptijd is ook één jaar, maar de prijs staat per maand. Reageren
Kloep Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Wat is hier precies gratis aan dan? Je moet gewoon het domein betalen hoor, omdat je gewoon je gegevens invult. Reageren
bramboy Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 (bewerkt) nee het is volkomen gratis. Actie: BlogWeb: € 0,- voor het 1e jaar, daarna standaardprijs € 2,-/mnd. Niet meer dan één actieproduct per klant. Contractperiode 12 mnd., geen automatische contractverlenging. Alle prijzen excl. BTW. Bewerkt: 28 oktober 2009 door bramboy Reageren
marcootje Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 nouja, 'volkomen'... het is maar 1 jaartje XD Reageren
bramboy Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 het is toch een jaar XD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.