Incognation Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Hey, Ik heb een rijbewijs systeem gemaakt, alleen nu wil ik weten hoe kan ik de moter van een auto afzetten? Dat je niet meer kan rijden. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Hey, Ik heb een rijbewijs systeem gemaakt, alleen nu wil ik weten hoe kan ik de moter van een auto afzetten? Dat je niet meer kan rijden. Je draait de sleutel helemaal naar je toe dan stopt de moter. Reageren
Incognation Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Lol. Ik bedoelde dit sirieus? Reageren
Wanted Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Hey, Ik heb een rijbewijs systeem gemaakt, alleen nu wil ik weten hoe kan ik de moter van een auto afzetten? Dat je niet meer kan rijden. Dit is niet mogelijk. Je kan hiervoor wel de player freezen met de functie: TogglePlayerControllable(playerid, false); Hierdoor kan de speler niet rijden, maar ook niet uitstappen, of de camera bewegen. Om de speler te unfreezen kan je TogglePlayerControllable(playerid, true); gebruiken. Reageren
JayKay Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Dit is niet mogelijk. Je kan hiervoor wel de player freezen met de functie: TogglePlayerControllable(playerid, false); Hierdoor kan de speler niet rijden, maar ook niet uitstappen, of de camera bewegen. Om de speler te unfreezen kan je TogglePlayerControllable(playerid, true); gebruiken. Volgens mij moet je in plaats van "true" en "false" "1" en "0" gebruiken. Reageren
Remi-X Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Maakt niet uit, zelfde effect. True betekent namelijk een 1, en word dus ook herkend als een 1. Zelfde voor false, dat een 0 is. Reageren
JayKay Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Oke nou ja ik dacht het is geen boolean (althans niet zo gedefinieerd) dus ik dacht misschien geeft het problemen als je die dan gebruikt Reageren
Crusher!! Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Oke nou ja ik dacht het is geen boolean (althans niet zo gedefinieerd) dus ik dacht misschien geeft het problemen als je die dan gebruikt je kan ook 'Goed', en 'Fout' gebruiken #define Goed 1 #define Fout 0 Reageren
Incognation Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Dan de volgende vraag: Hoe zet ik iemand uit zijn/haar auto? Reageren
Remi-X Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid) en RemovePlayerFromVehicle(playerid). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.