Djmaddox Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 Ik ben een spelfout tegengekomen in GTA IV: Ik denk niet dat het zo hoort, of hij moet het voor de lol fout tiepen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 Verbeterd, bedankt voor het melden. Whehe, nee. Me dunkt dat dit inderdaad een typfoutje is, maar de personen van Rockstar zijn ook niet perfect. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 haha geniaal gevonden maar mad je moet wel egt ff een hobbie zoeken he je loopt nog te veel te kloten volgensmij op gta iv XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 je loopt nog te veel te kloten volgensmij op gta iv XD Hoe weet jij dat nou weer? Ik kwam dit alleen tegen toen ik op n email reageerde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 Mag onze Servisch-Bosnische immigrant dan geen typfoutjes maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 rockstar huurt illigale mexicanen in om het script te schrijven en dan krijg je dit soort foutjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 rockstar huurt illigale mexicanen in om het script te schrijven en dan krijg je dit soort foutjes Als het door illegale Mexicanen was geschreven was er nooit zo'n geweldige verhaallijn ontstaan, wel geinig, zo'n foutje en Ditmar, mag Djmaddox dan niet doen wat hij wil in zijn vrije tijd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 Ik maar zoeken waar die spelfout nou staat . Maar het gaat dus om de naam Brucie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 mischien moest hij eerst wel anders heten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ididdie Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 mischien moest hij eerst wel anders heten? of misschien is het een bijnaam die nico voor hem heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 mischien moest hij eerst wel anders heten? Nou, Bruice lijkt mij niet echt een naam. of misschien is het een bijnaam die nico voor hem heeft Waarom gebruikt hij die bijnaam dan 1x in de gehele storyline, en hij spreekt hem gewoon aan met Brucie in de cutscene's, niet met Bruice. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2009 mischien moest hij eerst wel anders heten? Nou, Bruice lijkt mij niet echt een naam. of misschien is het een bijnaam die nico voor hem heeft Waarom gebruikt hij die bijnaam dan 1x in de gehele storyline, en hij spreekt hem gewoon aan met Brucie in de cutscene's, niet met Bruice. je zecht bruce maar je spelt het als bruice:bonk: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2009 het spel moet toch zo echt mogeljk lijken en wij maken ook spelfoutjes en zeker hoe snel niko typt maak je fouten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2009 (bewerkt) Ik ben een spelfout tegengekomen in GTA IV: *plaatje* Ik denk niet dat het zo hoort, of hij moet het voor de lol fout tiepen. Ik denk niet dat het zo hoort, of hij moet het voor de lol fout typen. Bewerkt: 29 oktober 2009 door game~skater Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.