Jump to content

Hint naar de locatie van de volgende GTA?


TOMASRIGHT

Recommended Posts

  • Reacties 274
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    71

  • Nissan

    19

  • Dieko

    18

  • wesley123

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op het internet is van alles te vinden...

:clown:

Je blijkt zelf wel te weten dat die plaatjes nogal nep zijn, zoiets zelf maken lijkt me wel leuk :puh: .

@Da Phoenix, in de DLC's worden de bruggen ook niet gesloten ;) , maar het zou inderdaad wel leuk zijn, bijvoorbeeld een missie waar je moet vluchten voor een uitbarsting, in de rimboe, door de jungle, dat zou echt een leuke setting voor een GTA zijn, dus zou iets Jamaica-achtig wel wat variatie en amusement brengen 8) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ach...

Een vulkaan is weer een goede reden om de bruggen te sluiten naar het volgende eiland.

dat gebeurt in bijna elke GTA (volgens mij in CTW niet)

En eigenlijk oon niet in EFLC. ;)

Dat kon ik niet weten :bonk:

ik heb PS3 :dans:

Bewerkt: door Da Phoenix
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi Dieko, maar dat is gewoon een lollig gebruikje van R* van het logo van Cannes :7 .

Zou kunnen. Entrant in het Duits betekent nieuwkomer. Misschien een nieuw personage? Of ze kunnen daar de nieuwe GTA mee bedoelen.

Is het iemand al opgemerkt dat er 'Opens March Everwhere' staat, misschien release van een trailer? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi Dieko, maar dat is gewoon een lollig gebruikje van R* van het logo van Cannes :7 .

Zou kunnen. Entrant in het Duits betekent nieuwkomer. Misschien een nieuw personage? Of ze kunnen daar de nieuwe GTA mee bedoelen.

Is het iemand al opgemerkt dat er 'Opens March Everwhere' staat, misschien release van een trailer? :)

De game is dan al uit denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi Dieko, maar dat is gewoon een lollig gebruikje van R* van het logo van Cannes :7 .

Zou kunnen. Entrant in het Duits betekent nieuwkomer. Misschien een nieuw personage? Of ze kunnen daar de nieuwe GTA mee bedoelen.

Is het iemand al opgemerkt dat er 'Opens March Everwhere' staat, misschien release van een trailer? :)

De game is dan al uit denk ik.

Denk 't niet, word eerst natuurlijk weer 2x uitgesteld of misschien nog wel langer. Ik verwacht de game in het voorjaar van 2010.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het nog wel een jaar duurt voordat GTA V uitkomt.

En dan nog minstens een half jaar voor de PC.

Eerst komt hoop ik nog TLAD voor PC.

Waarschijnlijk zal het niet GTA V zijn hoor ;) , maar iets anders... GTA X momenteel nog :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens ik heb het.

Het is London (Engeland) en deel van Frankrijk!

Naar beide plaatsen zijn aanwijzingen zoals London Seagull theater. En de scheur in de vorm van Frankrijk en dat logo van het filmfestival. Dus je stapt gewoon in London op de boot of gaat door de tunnel naar Frankrijk. Zou weer is iets anders zijn toch dan LC VC en SA.

Lang niet gesproken trouwens voor de langere members :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens ik heb het.

Het is London (Engeland) en deel van Frankrijk!

Naar beide plaatsen zijn aanwijzingen zoals London Seagull theater. En de scheur in de vorm van Frankrijk en dat logo van het filmfestival. Dus je stapt gewoon in London op de boot of gaat door de tunnel naar Frankrijk. Zou weer is iets anders zijn toch dan LC VC en SA.

Lang niet gesproken trouwens voor de langere members :puh:

Leuke theorie maar niet echt haalbaar :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi Dieko, maar dat is gewoon een lollig gebruikje van R* van het logo van Cannes :7 .

Zou kunnen. Entrant in het Duits betekent nieuwkomer. Misschien een nieuw personage? Of ze kunnen daar de nieuwe GTA mee bedoelen.

Is het iemand al opgemerkt dat er 'Opens March Everwhere' staat, misschien release van een trailer? :)

De game is dan al uit denk ik.

Denk 't niet, word eerst natuurlijk weer 2x uitgesteld of misschien nog wel langer. Ik verwacht de game in het voorjaar van 2010.

eerst zeg je dat het neit zo zal izjn maar vervolgens zegje weer dat het klopt wat dieko zegt, volgens mij is maart toch echt voorjaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...