Jump to content

Hint naar de locatie van de volgende GTA?


TOMASRIGHT

Recommended Posts

Grote onzin wat jij hier zegt, de mensen gaan het juist spelen als San Andreas of Vice City weer terug komt maar dan totaal vernieuwd. Ik denk dat mensen wel zitten te wachten op mooie landschappen in next-gen graphics of de blauwe zee met parel witte stranden. Dat lijkt mij wel een uitdaging en ik denk voor veel andere mensen vast ook. En zoals b4rtsimps0n al zegt, alles is haalbaar. Realistisch blijft het sowieso als de de engine van IV gebruiken en de graphics wat uiteraard ook nog word opgepoetst.

Nee, meer grote onzin wat jij zegt GTT :7 , als je nu eens leest dan zou je weten waarom, hij heeft het over het technisch aspect dat zoiets nogal héél zwaar is en ongeveer onmogelijk om op een CD'tje te douwen, maar dat het verkoopt geloof ik wel en dat het mogelijk is, ooit misschien wel, laten we hopen, maar dat is niet echt voor nu...

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 274
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    71

  • Nissan

    19

  • Dieko

    18

  • wesley123

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Grote onzin wat jij hier zegt, de mensen gaan het juist spelen als San Andreas of Vice City weer terug komt maar dan totaal vernieuwd. Ik denk dat mensen wel zitten te wachten op mooie landschappen in next-gen graphics of de blauwe zee met parel witte stranden. Dat lijkt mij wel een uitdaging en ik denk voor veel andere mensen vast ook. En zoals b4rtsimps0n al zegt, alles is haalbaar. Realistisch blijft het sowieso als de de engine van IV gebruiken en de graphics wat uiteraard ook nog word opgepoetst.

Nee, meer grote onzin wat jij zegt GTT :7 , als je nu eens leest dan zou je weten waarom, hij heeft het over het technisch aspect dat zoiets nogal héél zwaar is en ongeveer onmogelijk om op een CD'tje te douwen, maar dat het verkoopt geloof ik wel en dat het mogelijk is, ooit misschien wel, laten we hopen, maar dat is niet echt voor nu...

Ehm, wat vind jij onzin aan mijn tekst? Wat hij zegt over het realisme is grote onzin. Nogmaals, als de engine van IV gebruiken komt het wel goed. En tegen de tijd dat een eventuele GTA V op de markt komt hebben ze vast wel iets uitgevonden waardoor het wel op 1 CD past. Zelf denk ik dat dat wel zal lukken aangezien er zelfs wel grotere spellen zijn als GTA (San Andreas). Maar goed, we zullen het allemaal wel zien als we de eerste screens, filmpjes zien van de volgende GTA. Dan pas kunnen we er over oordelen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm, wat vind jij onzin aan mijn tekst? Wat hij zegt over het realisme is grote onzin. Nogmaals, als de engine van IV gebruiken komt het wel goed. En tegen de tijd dat een eventuele GTA V op de markt komt hebben ze vast wel iets uitgevonden waardoor het wel op 1 CD past. Zelf denk ik dat dat wel zal lukken aangezien er zelfs wel grotere spellen zijn als GTA (San Andreas). Maar goed, we zullen het allemaal wel zien als we de eerste screens, filmpjes zien van de volgende GTA. Dan pas kunnen we er over oordelen..

Grotere spellen? SA? 4GB tegen 15GB...

Wel gevaarlijk om van zoiets uit te gaan, dat tegen dan zoiets wel is uitgevonden, misschien gebeurt het helemaal niet, maar normaal zou dat wel moeten :7 . Ik wacht wel af, blijf hopen, maar ik wacht wel gewoon op de volgende...

Link to comment
Delen op andere websites

Hai mensen, ik krijg ineens in een theorie over de nieuwe locatie:

Let even op he.. Dat plaatje in de handleiding, komt van een poster(weet niet meer uit welke game die poster kwam, maar iemand had hier het originele plaatje gepost..)

Anyway.. Als ik me niet vergis komt het deel in de 'scheur' in de handleiding, uit de linker-onderhoek van de poster, het beeld in de scheur is weliswaar horizontaal gespiegeld.. Wat ik me nu opeens bedenk: Miami/Florida, ligt in de RECHTER-onderhoek van Amerika.. Aangezien het beeld gespiegeld is, zou dat dan niet kunnen betekenen dat de volgende GTA Miami Vice/Vice City/Florida is: Het is dan wel de linker-hoek van de poster, maar het plaatje is gespiegeld...

Aan de andere kant(letterlijk en figuurlijk) zou het natuurlijk ook de linker-onderhoek van Amerika kunnen zijn, wat net zo goed kan betekenen dat deze theorie echt bullshit is, maar denk eens na: Het kán een kleine extra verwijzing zijn naar Vice City.. Maarja, waarom zouden ze dan niet gelijk de rechter-onderhoek nemen :7, dus m'n ideetje kan net zo goed de grootst mogelijke onzin zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm, wat vind jij onzin aan mijn tekst? Wat hij zegt over het realisme is grote onzin. Nogmaals, als de engine van IV gebruiken komt het wel goed. En tegen de tijd dat een eventuele GTA V op de markt komt hebben ze vast wel iets uitgevonden waardoor het wel op 1 CD past. Zelf denk ik dat dat wel zal lukken aangezien er zelfs wel grotere spellen zijn als GTA (San Andreas). Maar goed, we zullen het allemaal wel zien als we de eerste screens, filmpjes zien van de volgende GTA. Dan pas kunnen we er over oordelen..

Toch is het technisch gezien niet makkelijk. Ze zitten op het moment met GTA IV al tegen het maximale aan van de Xbox360 (misschien zelfs iets daar overheen) en dat word alleen maar erger als ze de grenzen van de dual layer disk verder gaan pushen. De enige manier om grote data te verkleinen is comprimeren maar daardoor heb je óf snelheidsverlies of kwaliteitsverlies. Dit kan dan weer opgelost worden door ze te decomprimeren naar een harde schijf, zoals bij GTA IV al gebeurt maar eigenlijk is het niet goed dat ze al afhankelijk zijn van een externe schijf; niet elke Xbox heeft zo'n ding en ze kunnen dus niet het spel daar afhankelijk van maken. Maar zonder de hardeschijf had GTA IV last van tergend langzame laadtijden en heel veel pop ups, dus ze zijn eigenlijk al over de grens van de xbox gegaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm, wat vind jij onzin aan mijn tekst? Wat hij zegt over het realisme is grote onzin. Nogmaals, als de engine van IV gebruiken komt het wel goed. En tegen de tijd dat een eventuele GTA V op de markt komt hebben ze vast wel iets uitgevonden waardoor het wel op 1 CD past. Zelf denk ik dat dat wel zal lukken aangezien er zelfs wel grotere spellen zijn als GTA (San Andreas). Maar goed, we zullen het allemaal wel zien als we de eerste screens, filmpjes zien van de volgende GTA. Dan pas kunnen we er over oordelen..

Toch is het technisch gezien niet makkelijk. Ze zitten op het moment met GTA IV al tegen het maximale aan van de Xbox360 (misschien zelfs iets daar overheen) en dat word alleen maar erger als ze de grenzen van de dual layer disk verder gaan pushen. De enige manier om grote data te verkleinen is comprimeren maar daardoor heb je óf snelheidsverlies of kwaliteitsverlies. Dit kan dan weer opgelost worden door ze te decomprimeren naar een harde schijf, zoals bij GTA IV al gebeurt maar eigenlijk is het niet goed dat ze al afhankelijk zijn van een externe schijf; niet elke Xbox heeft zo'n ding en ze kunnen dus niet het spel daar afhankelijk van maken. Maar zonder de hardeschijf had GTA IV last van tergend langzame laadtijden en heel veel pop ups, dus ze zijn eigenlijk al over de grens van de xbox gegaan.

Ach zijn de PS3 bezitters toch in het voordeel. :puh:

Trouwens ik denk dat het in toekomst word dat er in elke XBOX360 wel een HDD komt te zitten.

En zeker tegen de tijd dat de volgende next-gen GTA uitkomt.

Dus dan zou het goed kunnen met jou comprimeer en decomprimeer verhaal.

maar ja, alles blijft gissen.

totdat er wat bevestigd word

Link to comment
Delen op andere websites

Ach zijn de PS3 bezitters toch in het voordeel. :puh:

Trouwens ik denk dat het in toekomst word dat er in elke XBOX360 wel een HDD komt te zitten.

En zeker tegen de tijd dat de volgende next-gen GTA uitkomt.

Dus dan zou het goed kunnen met jou comprimeer en decomprimeer verhaal.

maar ja, alles blijft gissen.

totdat er wat bevestigd word

Als er al HDD's in de XBOX komen zal dat toch eerder voor een volgend egeneratie consoles zijn :7 ,

lijkt me logischer maar je weet nooit met Microsoft...

Link to comment
Delen op andere websites

...

Als er al HDD's in de XBOX komen zal dat toch eerder voor een volgend egeneratie consoles zijn :7 ,

lijkt me logischer maar je weet nooit met Microsoft...

Er zijn toch al XBOX'en met een HDD.

dan gaan gewoon de basis versies eruit en veranderen de topversies in de nieuwe basis versies

Link to comment
Delen op andere websites

hmm volgens mij ging die zwerver die de diamanten had gevonden een wapenwinkel beginnen in vice city dus ik denk dat het vice city word en dat je ook met die zwerver te maken krijgt :eten:

Goed opgemerkt.

net zoals Phil Cassidy die je elke keer tegenkomt

Maar ik had ergens gelezen op dit forum.. dat die zwerver aan de drugs en de drank raakt.. Dus dat is eigenlijk ook wel einde verhaal

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik had ergens gelezen op dit forum.. dat die zwerver aan de drugs en de drank raakt.. Dus dat is eigenlijk ook wel einde verhaal

Betrouwbaar? :7 Want wie kan het weten, misschien is het gezegt in Weazel News ergens... Einde verhaal is dat toch nit, alhoewel, Faustin raakt ook aan drugs en drank, zoals elke rijke persoon in GTA :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

hmm volgens mij ging die zwerver die de diamanten had gevonden een wapenwinkel beginnen in vice city dus ik denk dat het vice city word en dat je ook met die zwerver te maken krijgt :eten:

Goed opgemerkt.

net zoals Phil Cassidy die je elke keer tegenkomt

Maar ik had ergens gelezen op dit forum.. dat die zwerver aan de drugs en de drank raakt.. Dus dat is eigenlijk ook wel einde verhaal

en waar had je dat vandaan?? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Nou jongens, jullie zullen het misschien een beetje vergezocht vinden maar vandaag schoot het me te binnen dat het getal 72 nogal vaak voorkomt. Op billboards en er lopen ook mannetjes rond met dat getal op hun trui.

Ik zat zo te denken, het 7e getal van het alfabet is een G en het 2e een B, GB dus oftewel Great Britain/ Engeland.

Eerlijk gezegd hoop ik van niet want ik heb helemaal niks met Engeland.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...