Jump to content

Hint naar de locatie van de volgende GTA?


TOMASRIGHT

Recommended Posts

Nou jongens, jullie zullen het misschien een beetje vergezocht vinden maar vandaag schoot het me te binnen dat het getal 72 nogal vaak voorkomt. Op billboards en er lopen ook mannetjes rond met dat getal op hun trui.

Ik zat zo te denken, het 7e getal van het alfabet is een G en het 2e een B, GB dus oftewel Great Britain/ Engeland.

Eerlijk gezegd hoop ik van niet want ik heb helemaal niks met Engeland.

Wel vergezocht, maar ik vind het leuk dat iemand eens nadenkt en het niet te makkelijk zoekt, met het getal 72 bedoel je natuurlijk de 72 op de sweater an de ped 'Alonso' uit 'A Long Way To Fall' en op de Billboads verwijst het naar het TV-programma '72' op Weazel wat een parodie is op '24' :) .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 274
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    71

  • Nissan

    19

  • Dieko

    18

  • wesley123

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat ik me afvraag is waarom ze uitgerekend 72 hebben uitgekozen.

Het is 3 dagen :) ipv 1 dag, zo kan het dom klinken en logisch maar zoals jij het zegt kan zoiets ook kloppen,

maar zoals je zei, ik zou nooit een GTA buiten USA willen, zeker niks Europeaans, want dan ishet gewoonweg geen GTA meer, GTA is een Amerikaanse term dus blijft het maar lekker op thuisbodem :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Nou jongens, jullie zullen het misschien een beetje vergezocht vinden maar vandaag schoot het me te binnen dat het getal 72 nogal vaak voorkomt. Op billboards en er lopen ook mannetjes rond met dat getal op hun trui.

Ik zat zo te denken, het 7e getal van het alfabet is een G en het 2e een B, GB dus oftewel Great Britain/ Engeland.

Eerlijk gezegd hoop ik van niet want ik heb helemaal niks met Engeland.

ehm nee, dat is van een programma. Er is op tv ook reclame van te zien

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is weststone in london.

Dus London komt eraan. De derde deel komt eraan van London.

Gta London.

Is grappig. De big ben opblazen.

Ten eerste: waar haal jij Weststone vandaan?

Ten tweede: Weststone ligt aan Phoenix, Arizona.

Ten derde: je zal maar dan ook nooit in een GTA een persiflage op een gekend monument of gebouw opblazen...

Link to comment
Delen op andere websites

Goed opgemerkt.

net zoals Phil Cassidy die je elke keer tegenkomt

Dit is dus een argument van niks he. Phil Cassidy is van de VORIGE GTA Canon, en komt dus NIET terug in de GTA IV Canon.

Het is zeker wel een goed argument hij komt dan wel niet terug in gta iv maar wel in een hoop andere gta´s.

Dat zou ook kunnen gebeuren met die zwerver.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed opgemerkt.

net zoals Phil Cassidy die je elke keer tegenkomt

Dit is dus een argument van niks he. Phil Cassidy is van de VORIGE GTA Canon, en komt dus NIET terug in de GTA IV Canon.

Het is zeker wel een goed argument hij komt dan wel niet terug in gta iv maar wel in een hoop andere gta´s.

Dat zou ook kunnen gebeuren met die zwerver.

Er zijn wel meerdere personages die in meerdere GTA's voorkomt, net als Donald Love, maar de zwerver lijkt me niet zo de persoon die terugkomt, want hij heeft geen echt verleden, waarschijnlijk alleen dolen door de straten van LC of mogelijk is hij naar beneden gehaalt wie weet...

Link to comment
Delen op andere websites

...

Er zijn wel meerdere personages die in meerdere GTA's voorkomt, net als Donald Love, maar de zwerver lijkt me niet zo de persoon die terugkomt, want hij heeft geen echt verleden, waarschijnlijk alleen dolen door de straten van LC of mogelijk is hij naar beneden gehaalt wie weet...

Misschien horen we zijn verleden juist in de volgende GTA

Link to comment
Delen op andere websites

...

Er zijn wel meerdere personages die in meerdere GTA's voorkomt, net als Donald Love, maar de zwerver lijkt me niet zo de persoon die terugkomt, want hij heeft geen echt verleden, waarschijnlijk alleen dolen door de straten van LC of mogelijk is hij naar beneden gehaalt wie weet...

Misschien horen we zijn verleden juist in de volgende GTA

nee want personages uit het vorige cannon gaan niet terugkomen

Link to comment
Delen op andere websites

nee want personages uit het vorige cannon gaan niet terugkomen

Ik heb het ook over de zwerver uit GTA IV.

ik weet niet over iwe jij het hebt?

Het is wel duidelijk dat hij het over Love had?

Daarbij zou het wel logisch zijn mocht de volgende GTA in VC afspelen je dan de zwerver zou ontmoeten :) .

Link to comment
Delen op andere websites

We zullen zien wat er in Maart gebeurd :eten:

Ik hoop dat het Vice City in een nieuw jasje word, maar ik ben nog wel ff druk met GTA IV omdat ik net een maandje me Xbox heb,

en dan ook nog te bedenken de uitbreidingen. De andere GTA's heb ik dan ook op de PC gespeeld, maar met GTA IV werd het een beetje lastig met me Slome Vista. :duh:

Bewerkt: door _Mouser_
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat San Andreas Vice city en de nieuwe LC erin zitten(en maybe london ofzow)

grtz claud:bier:

Euh... Bedoel je naast elkaar, of dat je ernaar kan vliegen? Want naast elkaar zou wat onlogisch zijn .

Zon-regen-zon-regen (met London erbij)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...