Jump to content

Hint naar de locatie van de volgende GTA?


TOMASRIGHT

Recommended Posts

Ik hoop dat San Andreas Vice city en de nieuwe LC erin zitten(en maybe london ofzow)

grtz claud:bier:

Euh... Bedoel je naast elkaar, of dat je ernaar kan vliegen? Want naast elkaar zou wat onlogisch zijn .

Zon-regen-zon-regen (met London erbij)

Meerdere steden heeft wel zijn voordeel, dan is het verhaal en de omgeving niet gebonden aan één soort sfeer, met meerdere sferen kan dit variëren en voor een veel diversere en leukere verhaallijn zorgen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 274
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    71

  • Nissan

    19

  • Dieko

    18

  • wesley123

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik hoop dat San Andreas Vice city en de nieuwe LC erin zitten(en maybe london ofzow)

grtz claud:bier:

Euh... Bedoel je naast elkaar, of dat je ernaar kan vliegen? Want naast elkaar zou wat onlogisch zijn .

Zon-regen-zon-regen (met London erbij)

Meerdere steden heeft wel zijn voordeel, dan is het verhaal en de omgeving niet gebonden aan één soort sfeer, met meerdere sferen kan dit variëren en voor een veel diversere en leukere verhaallijn zorgen.

Ja maar één GTA (één stad) maken kost al een paar jaartjes als je er dan al meerdere steden in gaat doen gaan we nog lang kunnen wachten. :7

Alleen bij Godfather II had je wel meerdere steden/landen zoals: Cuba, Florida en New York, maar dat waren ook maar hele kleine maps je kan ze vergelijken met bohan uit GTA IV. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar één GTA (één stad) maken kost al een paar jaartjes als je er dan al meerdere steden in gaat doen gaan we nog lang kunnen wachten. :7

Alleen bij Godfather II had je wel meerdere steden/landen zoals: Cuba, Florida en New York, maar dat waren ook maar hele kleine maps je kan ze vergelijken met bohan uit GTA IV. :Y

Al die steden moeten niet zo groot zijn als LC hoor, SA-steden-size is groot genoeg, wel liefst ietsje groter.

Als je zo meerdere steden hebt geeft dat toch een mooi efect, net hetzelfde als LC, dat heeft in zijn 5 Boroughs allemaal een andere sfeer: Algonquin het nachtleven/drukte van grootstad, Alderney de industrie, Bohan de achterbuurten, Dukes en Broker de gebieden waar ieder woont.

Link to comment
Delen op andere websites

Van de Red Radio Tower? JAAA :D. Heel Tokyo hoeft er niet in he. Ze hoeven bijvoorbeeld echt niet alle sloppenwijken erin gaan verwerken, dat verpest de stad alleen maar.

Juist wel sloppenwijken CG, dat maakt een mooi contrast, je loopt even een kilometertje het stad buiten, kom je een buitenwijk binnengereden waar de ene dode achter de andere ligt, zoals in elke GTA dus :7 .

meestal liggen er geen doden als je binnenkomt lopen in gta meestal als je ergens uit loopt:D

Ehm, wat vind jij onzin aan mijn tekst? Wat hij zegt over het realisme is grote onzin. Nogmaals, als de engine van IV gebruiken komt het wel goed. En tegen de tijd dat een eventuele GTA V op de markt komt hebben ze vast wel iets uitgevonden waardoor het wel op 1 CD past. Zelf denk ik dat dat wel zal lukken aangezien er zelfs wel grotere spellen zijn als GTA (San Andreas). Maar goed, we zullen het allemaal wel zien als we de eerste screens, filmpjes zien van de volgende GTA. Dan pas kunnen we er over oordelen..

Grotere spellen? SA? 4GB tegen 15GB...

Wel gevaarlijk om van zoiets uit te gaan, dat tegen dan zoiets wel is uitgevonden, misschien gebeurt het helemaal niet, maar normaal zou dat wel moeten :7 . Ik wacht wel af, blijf hopen, maar ik wacht wel gewoon op de volgende...

Of ze zetten GTA gewoon op USB voorzoveer ik weet zijn die dr namelijk al van 128GB ruimte genoeg toch?

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd. Gelieve je bericht in het vervolg te bewerken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Van de Red Radio Tower? JAAA :D. Heel Tokyo hoeft er niet in he. Ze hoeven bijvoorbeeld echt niet alle sloppenwijken erin gaan verwerken, dat verpest de stad alleen maar.

Juist wel sloppenwijken CG, dat maakt een mooi contrast, je loopt even een kilometertje het stad buiten, kom je een buitenwijk binnengereden waar de ene dode achter de andere ligt, zoals in elke GTA dus :7 .

meestal liggen er geen doden als je binnenkomt lopen in gta meestal als je ergens uit loopt:D

:7 Lol

Eigenlijk bedoel ik zoiets maar dergelijk contrast geeft mooie toetsjes aan GTA :) en ik denk niet dat ze een game op USB gaan verkopen :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

R* gaat met Max Payne op de Zuid-Amerikaanse tour. Wellicht ook iets voor de volgende GTA? Rio met z'n sloppenwijken, maar ook de superrijken in hun ommuurde paleizen. En als mini-game moet je voetballen op de Copacabana. Ja, dat lijkt me wel wat :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

R* gaat met Max Payne op de Zuid-Amerikaanse tour. Wellicht ook iets voor de volgende GTA? Rio met z'n sloppenwijken, maar ook de superrijken in hun ommuurde paleizen. En als mini-game moet je voetballen op de Copacabana. Ja, dat lijkt me wel wat :tu:

Voetballen en Basketten zouden in de volgende GTA moeten zitten, basketten was al deelsmogelijk in SA.

Rio zou inderdaad een mooie omgeving zijn, als afbakening heb je een enorme jungle waar je als je te ver gaat door wilde beesten wordt aangevallen, Rio de Casos :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ja Rio lijkt me ook wel wat. ^_^

Dan wijkt het is af van de andere GTA delen die zich meestal in grote grauwe steden afspeelden. :D

Rio is geen grote grauwe stad hoor :7 , toch wel XD. Een leuke mogelijkheid is dan dat ze de Cristo Redentor kunnen persifleren :7 , de verlossende Dan Houser (III of was het nuweer SA).

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Ja Rio lijkt me ook wel wat. ^_^

Dan wijkt het is af van de andere GTA delen die zich meestal in grote grauwe steden afspeelden. :D

Rio is geen grote grauwe stad hoor :7 , toch wel XD. Een leuke mogelijkheid is dan dat ze de Cristo Redentor kunnen persifleren :7 , de verlossende Dan Houser (III of was het nuweer SA).

Een persiflicatie op de Cristo Redentor zouden ze in Brazilie niet zo op prijs stellen.

De meeste Brazilianen zijn nogal gelovig moet je weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Van de Red Radio Tower? JAAA :D. Heel Tokyo hoeft er niet in he. Ze hoeven bijvoorbeeld echt niet alle sloppenwijken erin gaan verwerken, dat verpest de stad alleen maar.

Juist wel sloppenwijken CG, dat maakt een mooi contrast, je loopt even een kilometertje het stad buiten, kom je een buitenwijk binnengereden waar de ene dode achter de andere ligt, zoals in elke GTA dus :7 .

meestal liggen er geen doden als je binnenkomt lopen in gta meestal als je ergens uit loopt:D

:7 Lol

Eigenlijk bedoel ik zoiets maar dergelijk contrast geeft mooie toetsjes aan GTA :) en ik denk niet dat ze een game op USB gaan verkopen :7 .

waarom niet?

ik denk dat USB vrij snel de markt over neemt aangezien er nu ook al dvd spelers en tv's uitkomen met usb aansluitingen, ik denk dat er binnen een vrij snelle periode ook films op usb komen enz omdat er meer ruimte is, dus hogere kwaliteit.

Bewerkt: door Michael Hilgen
Link to comment
Delen op andere websites

Ja Rio lijkt me ook wel wat. ^_^

Dan wijkt het is af van de andere GTA delen die zich meestal in grote grauwe steden afspeelden. :D

Rio is geen grote grauwe stad hoor :7 , toch wel XD. Een leuke mogelijkheid is dan dat ze de Cristo Redentor kunnen persifleren :7 , de verlossende Dan Houser (III of was het nuweer SA).

Een persiflicatie op de Cristo Redentor zouden ze in Brazilie niet zo op prijs stellen.

De meeste Brazilianen zijn nogal gelovig moet je weten.

Zouden Amerikanen kunnen zeggen over alle gepersifleerde gebouwen uit Miami, Los Angeles, NewYork en San Fransisco,

het beschermen van een geloof behoort niet tot GTA, denk maar aan de Hare Krishna in 2 :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las bovenaan dat een grotere map van SA werd gewenst. GTA SA was groot maar had ook grote lege plekken waar ik me enorm verveelde. Als je al die lege plekken eruit haalde kreeg je een map die kleine was dan die van IV.

Maar die lege stukken waren soms wel gewesnt hoor ;) , soms kunnen ze handig en leuk zijn, daarom zou ik een enorme mix tussen de beide willen, gigantische stad én lege stukjes, wel gedetaillert :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop de volgende dingen voor de volgende GTA

- Afspelen in Carcer City

- Voor PS3

- Hoofdpersonage = Huang Lee

- Maps = Een zeer grote, top security gevangenis zoals in GTA IV, maar dan met missies :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...