Jump to content

Hint naar de locatie van de volgende GTA?


TOMASRIGHT

Recommended Posts

Ik hoop de volgende dingen voor de volgende GTA

- Afspelen in Carcer City

- Voor PS3

- Hoofdpersonage = Huang Lee

- Maps = Een zeer grote, top security gevangenis zoals in GTA IV, maar dan met missies :)

dan kan je beter een leger basis hebben kan je tenminste nog vlietuigen jatte of so...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 274
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    71

  • Nissan

    19

  • Dieko

    18

  • wesley123

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

- Afspelen in Carcer City

- Voor PS3

- Hoofdpersonage = Huang Lee

- Maps = Een zeer grote, top security gevangenis zoals in GTA IV, maar dan met missies :)

Carcer City? :7 Dan moet er toch op zen minste een gasproducent zijn, denk even na :7 .

Voor PS3 ook of enkel, je schrijft voor, maar dat kan meerdere betekenissen hebben, het is praktisch gezien onmogelijk dat R* zo dom zou zijn, maar theoretisch is alles mogelijk.

Huang Lee? Nee echt niet, geen zin om wat eerst een verwend nest was te spelen en R* mag wel wat innovatie brengen. Enkel een grote gevangenis? Eén missie in zo'n gevangenis lijkt me trouwens genoeg, je gaat zo'n ding snel beu zijn anders hoor ;) .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Het plaatje toch wel wat Vice City achtige kleuren hebben

48634645.png

vice_city_stories_ps2.jpg

Ik hoop in ieder geval op Vice city of San Andreas

(zou vet zijn als ze een gigantisch Los Santos maakten en als downloadable content San Fierro en Las Venturas (voor zowel X-Box als PS3, baal nu echt dat ik EFLC niet kan spelen).

Iets anders zou ik niet echt GTA vinden, helemaal niet in het buitenland.

Bewerkt: door Sarin
Link to comment
Delen op andere websites

Voo mijn part mag het in Vice city zijn, maar zou men dan opnieuw een hele nieuwe stad voor moeten ontwerpen. of blijft men bij het oude VICE maar met een 2000-2010 jasje

Bewerkt: door maikel jonson
Link to comment
Delen op andere websites

Het Vice City uit de gta voor PSP en Playstation 2/Xbox/PC zei me totaal niks ik vond het maar een saaie stad.

Maar als ze die helemaal zouden veranderen dan lijkt me dat al wat interessanter. :Y

Maar als je ook kijkt naar dat plaatjedan doen die kleuren je ook al direct denken aan vice city, bij mij toch in ieder geval. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het Vice City uit de gta voor PSP en Playstation 2/Xbox/PC zei me totaal niks ik vond het maar een saaie stad.

Maar als ze die helemaal zouden veranderen dan lijkt me dat al wat interessanter. :Y

Maar als je ook kijkt naar dat plaatjedan doen die kleuren je ook al direct denken aan vice city, bij mij toch in ieder geval. :7

VC jouw niks doen? Was jij niet degene met die legendarische sig van VC :7 ?

VC zag er wel mooi uit, maar voor een IV-waardige rendetie zou het wel net zoals LC grondig mogen herbouwt en ontworpen worden ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Het Vice City uit de gta voor PSP en Playstation 2/Xbox/PC zei me totaal niks ik vond het maar een saaie stad.

Maar als ze die helemaal zouden veranderen dan lijkt me dat al wat interessanter. :Y

Maar als je ook kijkt naar dat plaatjedan doen die kleuren je ook al direct denken aan vice city, bij mij toch in ieder geval. :7

VC jouw niks doen? Was jij niet degene met die legendarische sig van VC :7 ?

VC zag er wel mooi uit, maar voor een IV-waardige rendetie zou het wel net zoals LC grondig mogen herbouwt en ontworpen worden ;) .

Die sig had ik gewonnen bij één of andere wedstrijd. :7

Maar natuurlijk zal het er dan totaal anders komen uit te zien, maar dat zal met de IV-era graphics een geweldige sfeer geven. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het Vice City uit de gta voor PSP en Playstation 2/Xbox/PC zei me totaal niks ik vond het maar een saaie stad.

Maar als ze die helemaal zouden veranderen dan lijkt me dat al wat interessanter. :Y

Maar als je ook kijkt naar dat plaatjedan doen die kleuren je ook al direct denken aan vice city, bij mij toch in ieder geval. :7

VC jouw niks doen? Was jij niet degene met die legendarische sig van VC :7 ?

VC zag er wel mooi uit, maar voor een IV-waardige rendetie zou het wel net zoals LC grondig mogen herbouwt en ontworpen worden ;) .

that's my point

Link to comment
Delen op andere websites

(voor zowel X-Box als PS3, baal nu echt dat ik EFLC niet kan spelen).

waarom niet vor de pc?

Sorry, mijn fout. Ook voor de pc idd. Heb zelf ook GTA SA op de pc gespeeld aangezien ik geen PS2 had.

Vice City was toen der tijd echt wel vet, straalde ook echt zo'n Miami sfeer uit. Hoop dat ze net als Liberty City het echte Miami ongeveer nabouwen (zou ook cool zijn als ze wat van de Key eilenden er in stopten).

Bewerkt: door Sarin
Link to comment
Delen op andere websites

(zou ook cool zijn als ze wat van de Key eilenden er in stopten).

The Keys liggen wel wat zuidelijker hoor, enkel Key Biscayne of zoiets ligt dicht bij Miami zelf ;) , maar het zou wel cool zijn mochten ze Miami bijna exact nabouwen, maar iets dat ze elf verzinnen is dan wel tweemaal zo cool :) .

Link to comment
Delen op andere websites

De Keys... Als ze ze dan maar niet allemaal in de game stoppen, want met de boot van het een naar het andere eiland word uiteindelijk wel KUT :duh: .

Zou wel grappig kunnen zijn, een hele archipelago-GTA, bootje heen vliegertje terug, naar je eigen eiland, maar dan zullen auto's een minder belangrijk rol spelen of het moet met bruggen gebeuren :7 . Dat zou dan verlies van de potentiële geografische omgeving en grootte zijn :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien worden het wel 2 maps, een SA-achtige map, en een vicy city achtige map, dat je dan met een vliegtuig van de een naar het andere land kan vliegen, dat lijkt me wel vet :D Maar dit is wel heel erg veel werk denk ik ..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...