MidnightMayhem Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Keep dreaming boys.... Ik wacht lekker tot de eerste trailer om te reageren Reageren
FGras Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Rechts onderin staat OPENS MARCH EVERYWHERE. Ik ga er van uit dat we nu wel weten waar dat voor staat! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 (bewerkt) Rechts onderin staat OPENS MARCH EVERYWHERE. Ik ga er van uit dat we nu wel weten waar dat voor staat! Ik denk dat ze daarmee de release van Grand Theft auto EFCL op de ps3 & PC bedoelden Bewerkt: 30 januari 2010 door Kenny-Petrovic Reageren
Dieko Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 >>> Door Hanneswasco: Afbeelding uit quote verwijderd, gelieve dit in het vervolg zelf te doen.<<< Rechts onderin staat OPENS MARCH EVERYWHERE. Ik ga er van uit dat we nu wel weten waar dat voor staat! Iedereen dacht natuurlijk aan een nieuwe GTA, maar het was gewoon de Episode of Liberty :dans: Reageren
FGras Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Rechts onderin staat OPENS MARCH EVERYWHERE. Ik ga er van uit dat we nu wel weten waar dat voor staat! Ik denk dat ze daarmee de release van Grand Theft auto EFCL op de ps3 & PC bedoelden slimmerd Iedereen dacht natuurlijk aan een nieuwe GTA, maar het was gewoon de Episode of Liberty :dans: Ik denk dat dat uitgescheurde stukje wel over de nieuwe GTA gaat. dat tekstje rechts onderin is echter wel van EoLC. (denk ik) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.