gtavcsky Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 Als je voor de eerste keer Eddy ontmoet, stelt hij zich inderdaad voor als Eddy Low...maar NIKO stelt zich niet voor! Zodra je Eddy na het dumpen van de tas hebt weggebracht...zegt hij plotseling Niko zijn naam.... Niet echt een grote fout, maar t viel mij direct op Mocht je de save game nog hebben, check it out zou ik zeggen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zezima0014 Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 Als je voor de eerste keer Eddy ontmoet, stelt hij zich inderdaad voor als Eddy Low...maar NIKO stelt zich niet voor! Zodra je Eddy na het dumpen van de tas hebt weggebracht...zegt hij plotseling Niko zijn naam.... Niet echt een grote fout, maar t viel mij direct op Mocht je de save game nog hebben, check it out zou ik zeggen! Echt? Heb er eigenlijk niet op gelet toen ik bij Eddie Low was. Nog maar eens proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 was mij niet opgevallen maar zoals in een ander onderwerp al werd gezecht rockstar maakt duidelijk fouten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.