SWYV Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Geplaatst: 12 juni 2005 humm over die dikke ps2, niet die platte, humm waarvoor dient die achterkant met tekst "Expansion bay" ??? want ik heb die klep uitgehaald en het lijkt alsof voor cd speler erin te steken of heb ik het verkeerd? verkeerd? zeg maar waarvoor dat dient => expansion bay en er staat trouwens ook teken van "Caution danger" op :huh: Reageren
Ken-D Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Geplaatst: 12 juni 2005 Dat is voor als je een netwerkadapter wilt aansluiten om online te kunnen. Alleen het is niet waard om te proberen. Ik ben er vorig jaar een week mee bezig geweest en nog lukte het niet. Ben er daarna maar mee gekapt. Reageren
Invisible_M Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 er zit tog al een netwerk adapter in die nieuwe kleine ps2? :huh: Reageren
henk_jan Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Lees jij wel wat er staad???????? zou ik voor de veranderin maar eens doen. Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Daar kun je een netwerkadapter in doen dan hoef je geen laser meer te gebruiken Reageren
andyman Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 er zit tog al een netwerk adapter in die nieuwe kleine ps2? :huh: Hij heeft het over die grote ps2 ( hij zei tog die dikke niet die platte ) Maar dat is inderdaad voor je netwerkkaart om online te spelen. Heb je een router nodig en een crosscable naar je router toe . Reageren
-Karel- Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 dan nog je zet die adaptor toch op dat gat en er blijft een holle ruimte Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.